חדשות בארץ

רה"מ קיים טקס הדלקה חגיגי בביתו – כלבתו נשכה מוזמנים

אמש (רביעי) קיים ראש הממשלה במעונו הדלקת נרות חגיגית, במהלכה נשכה הכלבה המאומצת של משפחת נתניהו, קאיה, את חברת הכנסת שרן השכל ואת בעלה של ח"כ ציפי חוטובלי, אור אלון

אא

ראש הממשלה קיים אמש טקס הדלקת נרות במעונו, היה "שמח": במהלך הטקס החגיגי, נשכה קאיה, הכלבה המאומצת של משפחת נתניהו, את חברת הכנסת שרן השכל ואת בעלה של חברת הכנסת ציפי חוטובלי, אור אלון.

המקרה אירע לאחר שח"כ השכל, שהיא אחות וטרינרית במקצוע, נישה לכלבה וביקשה ללטף אותה. בתגובה, זכתה השכל לנשיכה מהכלבה, שככל הנראה נבהלה. בהמשך ננשך גם אור אלון, בעלה של סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי.

קאיה (מתוך דף הפייסבוק של בנימין נתניהו)קאיה (מתוך דף הפייסבוק של בנימין נתניהו)

בתגובה, סיפרה השכל לנוכחים כי הכלבה ככל הנראה מבוהלת מההמולה במקום, ולכן הגיבה בתוקפנות. "זה לא כל כך נורא", אמרה ח"כ השכל לראש הממשלה המודאג לאחר הנשיכה. השכל ואלון טופלו בידי הפרמדיקים של מעון ראש הממשלה, ונשארו במקום להמשך האירוע.

מאוחר יותר, ציינה השכל ברשת החברתית טוויטר כי "לכל הדורשים בשלומי, כמי שהייתה לוכדת נחשים, ביס קטן מכלב לא ירתיע אותי".

הכלבה קאיה, כאמור, אומצה בעבר בידי משפחת נתניהו. זאת לאחר שאבנר, בנו של נתניהו, גילה כי היא מועמדת להרדמה וביקש מהוריו לאמץ אותה והם הסכימו לבקשתו. לאחר האימוץ, שהתרחש באזור חודש יולי האחרון, פרסם ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו כי "קאיה היא כלבה עדינה ונעימת מזג שהשתלבה מיד במשפחתנו". או שלא?

תגיות:ביבי נתניהוטקסכלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה