חדשות בארץ

מיטל אוחנה מדליקה נרות חנוכה בכנס נשים ומדברת

במהלך כנס נשים והדלקת נרות חנוכה שהתקיים אמש בכפר המכבייה, נשאה דברים מיטל אוחנה, אשתו של אמיר ז"ל, שנמצא ללא רוח חיים באגם באומן, והודתה על התמיכה הרבה לה היא זוכה

אא

כמעט שלושה חודשים לאחר מותו של בעלה אמיר ז"ל, האלמנה מיטל אוחנה מדברת: בכנס, שנערך בשני האחרון בכפר המכבייה מטעם נשות הליכוד, נשאה דברים האלמנה מיטל אוחנה. כזכור, אוחנה, איבדה לפני קרוב לשלושה חודשים את בעלה אמיר, לאחר שנמצא ללא רוח חיים באגם באומן.

אוחנה, שנראתה חזקה מתמיד, תיארה את התמיכה שקיבלה במהלך הזמן שנעדר בעלה, וגם לאחר מכן, עם קבלת הבשורה המרה על מותו, ושנמשכת למעשה עד היום, בהיותה אלמנה צעירה המגדלת לבד שלושה ילדות קטנות. כחלק מכך, הודתה גם לבני הזוג נתניהו, שלדבריה תמכו בה לאורך כל הדרך. "קיבלתי המון תמיכה ואהבה מראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ורעייתו הגברת שרה, היקרה לליבי", אמרה מיטל. "זה לא מובן מאליו, הסיוע שקיבלתי למציאתו של אמיר, הבאתו ארצה וקבורתו בארצנו, והכל בצניעות ובשקט. גם היום הגברת שרה נתניהו מחזקת אותי ודואגת למשפחתי ולילדיי. אני רוצה להודות על כך מעומק ליבי".

כזכור, בחודש ספטמבר האחרון, נמצא אמיר אוחנה ז"ל ללא רוח חיים באגם בעיר אומן שבאוקראינה, כשבגדי השבת על גופו. זאת לאחר ימים רבים של חיפושים במהלכם נעדר. הסיבה הוודאית למותו של אוחנה אמנם אינה וודאית, אולם לפי הערכות, בהיותו סובל מאפילפסיה – נתקף בהתקף בעת שטבל את רגליו במים, וכתוצאה מכך נפל אל המים ולדאבון הלב מצא את מותו. אוחנה היה בן 28 במותו, והוא הותיר את אשתו, מיטל, ושלוש בנות קטנות.

אמיר אוחנה ז"ל (צילום: מתוך <a class=פייסבוק ואמיר אלוני, זק"א)" src="https://storage.hidabroot.org/OLD_MEDIA/ScreenHunter_40%20Dec.%2009%2013.55.jpg">אמיר אוחנה ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק ואמיר אלוני, זק"א)

תגיות:מיטל אוחנהאמיר אוחנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה