חדשות בארץ

ראש הממשלה חשף כי חמאס ירה טילים לעבר תחנות החשמל של ישראל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הדגיש בוועדת הכלכלה כי מתווה הגז הנוכחי הוא אינטרס ביטחוני של מדינת ישראל. לדבריו: "תחנת אורות רבין ספגה ירי מכוון של טילים"

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו חשף היום (ג') במהלך הדיונים על אישור מתווה הגז בוועדת הכלכלה של הכנסת כי תחנות חשמל ספגו ירי מכוון של טילים.

נתניהו אמר כי: "אני רוצה שתבינו, נניח שהייתה לנו תחנת כוח אחת. נניח אורות חדרה, 'אורות רבין'. יש לנו כמה יותר, יש לנו 15 תחנות. נניח שהייתה תחנה אחת, גם עליה היינו מגנים מכל משמר. אבל אף אחד מאתנו לא היה חושב לרכז את כל תחנות הכוח של המדינה במקום אחד. בשום אופן לא. אגב, המקום הזה כמו כמה תחנות אחרות ספג ירי מכוון של טילים. והירי של הטילים עוד ישתכלל".

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

ראש הממשלה הדגיש כי מתווה הגז יבטיח אספקת אנרגיה סדירה במדינה, לדבריו: "כל מדינה, ובוודאי מדינה מודרנית תלויה באספקה סדירה של אנרגיה. בלי אספקה סדירה של אנרגיה אנחנו לא יכולים להפעיל את מערכות החשמל שלנו. מערכות החשמל שלנו, כשהן קורסות, בעצם מקריסות את המדינה. כל אחד מכיר את זה כאן, בסופת שלגים שלא יכולנו לחמם את הבית, לא יכולנו לבשל, וכולם נאלצו להתכווץ ולהתקפל".

נתניהו הוסיף ואמר כי קריסת אספקת האנרגיה תפגע בביטחון מדינת ישראל: "אם תכפילו את זה לתשתיות הקריטיות של המדינה, לא רק בתחבורה ולא רק בתקשורת, ולא רק בהסעות. הדבר המידי והחשוב לנגד עינינו הוא ההשלכות למערכות הביטחוניות שלנו".

תגיות:חשמלמתווה הגז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה