פעילות הידברות

בואו להיות שותפים לתקווה: אתר יהודי גם באנגלית

אי אפשר לעמוד מהצד מול ההתבוללות ההולכת וגוברת בקרב יהדות ארה"ב. אתר הידברות באנגלית הוא חלום שיכול להפוך למציאות בעזרתכם – ולהציל נשמות יהודיות רבות

אא

 

 

משהו רע עובר על יהדות ארצות הברית. בסקר המקיף האחרון של מכון המחקר 'פיו', שתוצאותיו התפרסמו באוקטובר 2013 בניו יורק טיימס, התבוללות בקרב יהודי אמריקה מגיעה לממדים מבהילים. 71% מקרב היהודים שאינם אורתודוקסים – נשואים לבן זוג שאינו יהודי. 37% מקרב המתבוללים אינם מעניקים שום חינוך יהודי לילדיהם. 25% אומרים כי הם: 'מחנכים בשתי הדתות'.

לתמיכה בפרויקט הקליקו כאן או חייגו ל-073-222-1212

לתושבי ארה"ב - טל' 323-984-7349 או במייל erez@hidabrut.com

שני שליש מיהודי ארה"ב אינם מבקרים בבית כנסת. רבע לא מאמינים באלוקים. שליש נוהגים להציב עץ אשוח בביתם מידי חג מולד. ורק 19% מקרב יהודי ארה"ב סוברים שיש קשר בין יהדות לשמירת מצוות. רובם מאמינים כי יהדות פירושה 'זיכרון השואה', 'פעילות למען צדק ושוויון', או אפילו: 'סקרנות אינטלקטואלית'.

מה שקורה ליהדות ארצות הברית זכה כבר לא פעם לכינוי: 'שואה רוחנית'. משפחה אחרי משפחה נכרתת ונעלמת, כאשר לא נותר לה ולו צאצא יהודי אחד כתוצאה מנישואי תערובת. האתגר הגדול ביותר העומד בפנינו הוא לנסות ולקרב ליהדות אנשים שהתרחקו כל כך, עד שאינם יודעים דבר וחצי דבר על הדת שעליה מסרו אבותיהם את נפשם.

 

'הידברות' מצטרפת למאבק נגד ההתבוללות באמצעות השקת אתר אינטרנט בשפה האנגלית. האתר ישאף להיות בית יהודי וירטואלי לכל יהודי דובר אנגלית: הוא יפעל בפורמט דומה לאתר הישראלי ויציע חדשות מישראל ומהעולם, מדריכים הלכתיים, שיעורי תורה, כתבות וראיונות עם דמויות יהודיות מעוררות השראה, ודרך ליצור קשר ישיר עם רבנים העונים על שאלות.

"אנחנו מתרגשים מאד לקראת השקת האתר בחודש הבא", אומר ארז מיימון, העומד בראש הידברות העולמית. "בימים אלה אנחנו בעיצומן של הכנות קדחתניות כדי לוודא שההשקה תהיה מוצלחת וחלקה ככל האפשר. בנינו צוות איכותי ומקצועי, ואנחנו מאמינים שאתר הידברות יחולל מהפכה אמיתית באמצעות מגוון התכנים היהודיים שהוא יציע והיותו ידידותי לכל משתמש יהודי, גם אם הוא רחוק מאד מיהדות".

תגיות:הידברותיהדותהתבוללות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה