חדשות יהדות

בית הנשיא: טקס הדלקת נר שני בהשתתפות ארגוני ההצלה החרדיים

נשיא המדינה, ראובן ריבלין ערך טקס הדלקת נר שני של חנוכה בהשתתפות נציגי ארגוני ההצלה החרדיים. במהלך הטקס אמר הנשיא: "אי אפשר לתאר תמונת זירה, מבלי שאתם 'מלאכי שרת ורפואה' נמצאים בה"

אא

נשיא המדינה, ראובן ריבלין ערך הבוקר (ב') בבית הנשיא טקס הדלקת נר שני של חנוכה, בהשתתפות מאה נציגי ארגוני הצלה החרדיים. נציגי ארגוני ההצלה סיפרו לנשיא על הפעילות האינטנסיבית והסיוע שהם מעניקים בתקופה הנוכחית עקב גל הטרור.

הנשיא חיזק את ארגוני ההצלה ואמר: "חג החנוכה הוא חג של אור, חג של ניסים, וגם חג של גבורה. הגבורה הזו היא לא רק גבורה של חיילי צבא במדים, מאומנים ומיומנים. הגבורה הזו היא גם גבורה אזרחית, של אנשים פשוטים. כך היה בימי החשמונאים, תלמידי בית המדרש שהחליטו לצאת ולהילחם על מנת לחיות בדרך התורה, ולהחזיר את עטרת מלכות ישראל, ליושנה ותהילתה".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

ריבלין שיבח את המתנדבים ואמר כי: "היום, אי אפשר לתאר תמונת זירה, מבלי שאתם 'מלאכי שרת ורפואה' נמצאים בה. בימים הקשים שפוקדים אותנו, ימים בהם הטרור משתולל ברחובות, חשוב לי להודות לכם אנשי כוחות ההצלה. אתם גיבורים אמיתיים, גיבורים שקדושת החיים נמצאת מול עיניהם".

הנשיא הדגיש את הקושי שכרוך בתפקידם של המתנדבים: "תפקידכם אינו קל. המראות אליהם אתם נחשפים, ההקרבה שאתם נדרשים לה, גובים מכם וממשפחותיכם מחיר גבוה. עם ישראל מכיר ומעריך את פעילותכם הנפלאה, ומצדיע לכם על תודעת השליחות, ועל המסירות העצומה שלכם להצלה ולטיפול בכל אדם אשר הוא".

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

הנשיא סיים את דבריו ואמר: "חג החנוכה הוא חג של אור, אור שגובר מיום ליום. ככל שהימים חולפים, מתווספים עוד ועוד מוקדי אור. אתם ארגוני ההצלה מאירים לכולנו, אתם האור של עם ישראל".

במהלך הטקס, סיפרה מתנדבת 'איחוד הצלה', ד"ר ג'ויס מורל כיצד סייעה והעניקה טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בפיגוע בבית הכנסת בהר נוף לפני כשנה. ג'ויס סיפרה כי היא גרה בסמוך לבית הכנסת, ותוך שניות ספורות כבר הספיקה להגיע ולהעניק סיוע לפצועים. הנשיא שיבח את גבורתה של ד"ר מורל ואמר כי חייהם של הנפגעים בפיגוע ניצלו בזכות טיפולה המסור והמהיר.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

תגיות:ארגוני הצלהנשיא המדינהריבלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה