חדשות בארץ

ירושלים: מצלמות יחלקו דוחות חניה במקום פקחים

עיריית ירושלים תחל בשבועות הקרובים פיילוט חדש של מצלמות שיאכפו עבירות חניה באזורים מסוימים בעיר. אם הפיילוט יוגדר כמוצלח בסיומו, הוא יתרחב ליתר האזורים בעיר

אא

בשבועות הקרובים תצא לפועל תכנית אכיפה חדשה של הפיקוח בירושלים בעלות של כ-2.5 מיליון שקלים. התכנית תכלול התקנת מצלמות מיוחדות שיצלמו עברייני חניה, לאחר מכן הצילומים ייסרקו ויישלחו דוחות חניה לחונים שלא כחוק.

בעיריית ירושלים הובהר כי בשלב זה אין כוונה לצמצם את עובדי הפיקוח בעיר, ולהציב במקומם יותר מצלמות. לדברי העירייה התכנית תתחיל כפיילוט שיימשך שנה באזורים מצומצמים, ולאחר מכן אם התכנית תוגדר כמוצלחת, ייתכן ועיריית ירושלים תערוך הסבה לפקחי התנועה למשימות אחרות.

התכנית אושרה בסוף השבוע שעבר בוועדת המכרזים של עיריית ירושלים, בראשות חבר המועצה אליעזר ראוכברגר. במרכז השתתפו שלוש חברות, אך לבסוף נבחרה חברת 'סייפר פלייס'. חברת 'סייפר פלייס' כבר זכתה במכרזים דומים בתל אביב ובעיריות אחרות ברחבי הארץ, בזכות מצלמות וידאו המשוכללות שלה.

(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)

ראש וועדת המכרזים חבר מועצת עיריית ירושלים, אליעזר ראוכברגר אמר: "מעבר לעובדה שהתכנית תחסוך כוח אדם בעתיד ותביא להתייעלות, היא תסייע גם בהפחתת תאונות הדרכים, שנגרמות במקרים רבים בגלל חנייה לא מסודרת".

עיירת ירושלים מסרה: "האגף לשירותי החניה רואה חשיבות רבה בשמירת ביטחון משתמשי הדרך בכלל, והולכי הרגל על המדרכה בפרט".

תגיות:ירושליםחניהמצלמות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה