חדשות בארץ

פיגוע ירי בחיזמא: 2 פצועים

מחבל פלסטיני פתח בירי לעבר חיילים במחסום הסמוך לחיזמא. באירוע נפצעו: ערבי ישראל באורח קשה, וחייל באורח קל. המחבל נוטרל בזירה

אא

מחבל פלסטיני פתח בירי כלפי חיילים במחסום צה"ל בכניסה לכפר חיזמא. כתוצאה מהירי נפצעו: ערבי ישראלי בן 47 באורח קשה כשהוא סובל בפגיעות בפלג גופו העליון, וחייל שנפצע באורח קל בכף ידו מרסיסים. המחבל נוטרל בזירה על ידי חייל צה"ל.

המחבל הגיע ברכב מסוג יונדאי כחולה למחסום צה"ל בכניסה לכפר חיזמא. הרכב נעצר לבדוק ביטחוני במחסום, כשחייל אחד בודק ושני חיילים אחרים מאבטחים אותו. החייל הבודק לקח את תעודת הזהות של המחבל, וניגש לבדק את תא המטען.

המחבל ניצל את הרגע, ויצא מהרכב והחל בירי מטווח קצר לעבר חייל צה"ל. כתוצאה מהירי, אזרח ערבי ישראלי שנכח במחסום נפצע באורח קשה, וחייל צה"ל נפצע באורח קל. חייל שהיה במקום פתח באש כלפי המחבל, ונטרל אותו בהצלחה.

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לפצועים. האזרח שנפצע קשה פונה לביה"ח 'הדסה עין כרם' בירושלים, והחייל שנפצע מרסיסים בידו קיבל טיפול רפואי במקום.

ברשות הפלסטינית מדווחים כי מאזן עריבה מהכפר אבו דיס הסמוך לירושלים הוא המחבל שביצע את הפיגוע בחיזמא. לפי הדיווח, עריבה הוא קצין פלסטיני המשרת בשירות המודיעין הכללי במחלקה המופקדת על אזור מזרח ירושלים.

ברשות סיפרו כי אביו של המחבל ביצע פיגוע דקירה בירושלים בשנת 1992. עוד אמרו כי אתמול חל יום השנה של אחיינו של מאזן, שביצע פיגוע דקירה ברחוב יפו בירושלים בשנת 2002, וכי כנראה זה מה שגרם לו לבצע פיגוע טרור נוסף.

תגיות:פיגועפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה