חדשות בעולם

אמש: 14 הרוגים ולמעלה מ-20 פצועים מירי בקליפורניה

אמש פרצו שלושה גברים למרפאה שיקומית של בעלי נכויות והחלו לירות בנוכחים. התוצאה: 14 הרוגים ולפחות 20 פצועים. היורים נורו ונהרגו, אדם נוסף נעצר

אא

רצח המוני בקליפורניה: שלושה גברים חמושים התפרצו אמש למרפאה שיקומית בסן ברנרדינו, פרבר של לוס אנג'לס בקליפורניה, והחלו לירות לכל עבר. המרפאה, מעניקה בימים שבשגרה טיפול רפואי ל-30 אלף תושבי האזור הסובלים ממוגבלויות, ובו עובדים כ-670 אנשים. כתוצאה מהירי, נרצחו 14 בני אדם ונפצעו למעלה מ-20.

על פי עדויות של עדי ראיה, הגיעו למקום שלושת החמושים, כשהם לבושים במדי צבא עם מסיכות מגן ונשק אוטומטי, ואז החלו לירות לעבר הנוכחים. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום פינו את האזור, וחפץ חשוד אף נמצא בתוך המבנה. לדברי מפקדי המשטרה שנכחו במקום, היורים הגיעו מוכנים "כאילו הייתה להם איזו משימה ספציפית".

(צילום: צילומסך)(צילום: צילומסך)

בתחילה, הצליחו החשודים להימלט ברכב שחור, אולם מאוחר יותר התנהל מרדף משטרתי אחריהם, במהלכו הם נורו ונהרגו. לאחר חקירה, התברר כי מי שעמד מאחורי הטבח הוא סעיד פארוק, עובד משרד הבריאות האמריקני, אשר ביקש לרצוח את חבריו לעבודה. ההערכה היא כי לשם ההימלטות לאחר הירי נעזרו ברכב שנמצא נטוש בעיירה.

פארוק, כאמור, נהרג יחד עם אשתו, שהייתה חמושה, בעת שניסו להימלט, ואדם נוסף נעצר. על פי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך עבודה, אולם יש מי שטוען שמדובר היה בפיגוע טרור.

תגיות:קליפורניהרצחיריטבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה