חדשות בארץ

השר בנט על הקונסרבטיביים: "כמה אהבת יהדות"

שר החינוך נפתלי בנט, ביקר אמש בבית ספר קונסרבטיבי בניו יורק ופרסם את התרשמותו מהמקום בחשבון הטוויטר שלו במילים: "כמה אהבת הארץ, כמה אהבת יהדות", במפלגות החרדיות זועמים

אא

מזעזע: השר בנט חושף את תמיכתו בקונסרבטיביים. במהלך ביקור שערך אמש יו"ר הבית היהודי המכהן כשר החינוך, שיבח בנט בית ספר קונסרבטיבי בו ביקר בניו יורק.

בנט, שאף לא ניסה להסתיר את הביקור המביש, העלה קטע וידאו מהמפגש עם תלמידי בית הספר בחשבון הטוויטר שלו. עוד הוסיף את התרשמותו החיובית מהמקום: "מפגש עם תלמידי בית הספר הקונסרבטיבי הנפלא 'סולומון שכטר' בניו יורק. כמה אהבת הארץ, כמה אהבת יהדות", התבטא בטוויטר.

בתגובה לכך, זעמו במפלגות החרדיות על החלטתו של בנט לבקר בבית הספר ועל כך שבחר לשבח אותו כבית ספר קונסרבטיבי, המשתייך לזרם פסול הטוען לשייכות ליהדות.

נפתלי בנט (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)נפתלי בנט (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

כאמור, אין זו הפעם הראשונה בו משבח איש ציבור את הזרמים השנויים במחלוקת. בעבר התייחס לכך גם בנימין נתניהו, כשבחר לשבח את הרפורמים ואף להביע תמיכה בהם.

בתגובה, מיהרו חברי הכנסת החרדיים לגנות את המהלך. גם חוגים רבניים הגיבו לכך ואמרו כי: "התנועה הרפורמית איבדה לעם ישראל באמצעות ההתבוללות הרבה יותר יהודים מאשר כל צוררי ישראל יחד. הרי רק לפני כשבועיים פורסם סקר שערכה התנועה הרפורמית בארה"ב, ממנה עולה כי 80 אחוז מחבריה התבוללו בין העמים. האם נתניהו נותן יד לפגיעה בסוד קיומו של העם היהודי?".

תגיות:נפתלי בנטהבית היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה