חדשות בארץ

נתניהו ופוטין נפגשו בפריז: שיתוף הפעולה ימנע תאונות

ראש הממשלה נפגש עם נשיא רוסיה בסיום ועידת האקלים בפריז. פוטין שיבח את ישראל: "אנו מרוצים מההתקדמות ביחסים בינינו"

אא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש הערב (ב') עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין בסיום ועידת האקלים בפריז. בפתח הפגישה שיבחו המנהיגים את מנגנון שיתוף הפעולה הביטחוני בין ישראל לרוסיה למניעת תקריות צבאיות לא נחוצות.

הנשיא הרוסי בירך את ראש הממשלה לכבוד חג החנוכה: "יש לי את הכבוד לפגוש אותך בשולי אירועי היום. היו התפתחויות גלובליות רבות, חלקן דרמטיות. תן לי לברך אותך לכבוד חג החנוכה הקרב, חג מאיר המסמל את ניצחון האור על החושך, ואני מקווה שכך גם יהיה ביחסים הבינלאומיים. אנו מרוצים מההתקדמות ביחסים בינינו".

(צילום: יח"צ ראש הממשלה)(צילום: יח"צ ראש הממשלה)

נתניהו התייחס לביקורו האחרון במוסקבה, ואת חשיבות המלחמה העולמית נגד טרור האיסלאם הקיצוני. "אני חושב שהיום כל אזרחי ישראל מבינים כמה הייתה חשובה נסיעתי האחרונה למוסקבה, שם החל התיאום הביטחוני".

לדבריו: "אירועי הימים האחרונים מוכיחים את חשיבות מנגנוני התיאום הביטחוני ומאמצי שיתוף הפעולה בינינו למנוע תאונות וטרגדיות לא רצויות. אני מאמין שנחלנו בכך הצלחה, זה חשוב".

עוד הוסיף נתניהו: "אני חושב שאנו מעורבים במלחמה גדולה נגד האיסלאם הקיצוני, הטרור בו הוא משתמש, הפראיות והברבריות, וזו עוד נקודת מגע בנוסף להרבה אחרות שבהן אנו מעורבים. אני מקווה שישראל ורוסיה יוכלו לראות עין בעין בנושאים אסטרטגיים. אנחנו מאמינים שבכוחנו להשיג תיאום טוב מאוד בקרקע ובאוויר, כך שלא ניצור את סוג הבעיות שעמן התמודדנו".

תגיות:נתניהופוטיןראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה