חדשות בארץ

הכלה השכולה: שרה תחיה ליטמן מתחתנת היום

שבועיים אחרי הפיגוע שבו איבדה את אביה ואחיה בפיגוע ירי, תינשא הערב (חמישי) שרה תחיה ליטמן לבחיר ליבה, אריאל ביגל. החתונה, שהיתה אמורה להתקיים בשבוע שעבר – נדחתה בשל השבעה. ליטמן בשבוע שעבר: "מזמינה את כל עם ישראל לחתונה שלי"

אא

שמחה מהולה בעצב: הערב (חמישי) צפויה להינשא שרה תחיה ליטמן, לבחיר ליבה אריאל ביגל. ליטמן, שאיבדה לדאבון הלב לפני שבועיים בפיגוע ירי את אביה הרב יעקב ליטמן, ואת אחיה נתנאל הי"ד, נאלצה לדחות את החתונה, שהיתה צפויה להתקיים ארבעה ימים אחרי הפיגוע, בשל השבעה הכפולה שישבה על בני המשפחה.

דודה של הכלה, אהרן ריגלר, סיפר לאתר "וואלה" על הצער שמתלווה לשמחה הגדולה של המשפחה, על נישואי הבת הבכורה, בצל אובדן האב והאח האהובים בנסיבות המחרידות. "החיבוק החם והעצום שהזוג מקבלים יגיע לשיאו בחתונה שמחה ומאושרת", אמר. "מהחתונה ייעדרו רבי יעקב ובנו נתנאל. הכאב תמיד קיים אבל השמחה על הקמת משפחה חדשה תתעצם ברגעים האלו".

עם זאת הוסיף, כי גם שרה תחיה שואבת כוחות מהידיעה שהנפטרים אמנם לא ילוו אותה פיזית – אבל בוודאי יהיו איתה מבחינה רוחנית. "הידיעה והתחושה, כמו ששרה תחיה אמרה בהלוויה, שהיא יודעת שהם יסתכלו מלמעלה וישמחו בשמחתה, נותנת כוח לזכור את האובדן ולשמוח עם כולם".

(צילום: באדיבות המשפחה)(צילום: באדיבות המשפחה)

החתונה כאמור, תתקיים בבנייני האומה בירושלים, במקום שבו הייתה אמורה להתקיים בתאריך המקורי. החל מהשעה 22:00 ייפתח במקום אולם נוסף לטובת אלפי המשתתפים הצפויים להגיע לשמח את החתן והכלה. בעלי האולם אף תרמו כיבוד רב עבור המשתתפים הרבים הצפויים להגיע, ושליח חב"ד מאוסטרליה אף הגיע במיוחד לארץ על מנת להעניק לזוג מתנת חתונה מטעם בני הקהילה, שביקשו לקחת חלק סמלי בשמחה.

טקס החופה צפוי להתקיים בשעה 19:00 בנוכחות המשפחה וחברים, אולם יהיה אישי יותר במהותו, שכן בני המשפחה דחו בקשות של אישי ציבור שרצו להשתתף בו. בשבוע שעבר קראה הכלה שרה תחיה לעם ישראל שיבוא בהמוניו לשמח אותם. "בואו לשמח אותנו", ביקשה אז. "כל עם ישראל מוזמן לטקס".

גם בני המשפחה, פרסמו הודעה רשמית, בה הם קוראים לכל מי שמעוניין ויכול – להגיע ולהשתתף בשמחה. בהודעה נאמר: "אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי. בעזרת השם חתונתנו תתקיים ביום חמישי הבא, י"ד בכסלו, 26 בנובמבר, בבנייני האומה. כל עם ישראל מוזמן לקום עמנו מעפר ולשמוח בשמחתנו".

תגיות:משפחת ליטמןחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה