חדשות בארץ

ביקוש ללימודי עברית בעזה: תנאי קבלה ליחידה העילית של חמאס

במיונים ליחידה העילית של החמאס, הודיעו לאחרונה על הקשחת תנאי הקבלה. בין הנתונים הנדרשים: ידיעת השפה העברית, השכלה אקדמית וגם ידע במסחר. ומי מאייש את התפקידים הבכירים ללימוד השפה ביחידה? אסירים ביטחוניים משוחררים

אא

ביקוש גובר ללימודי עברית ברצועת עזה: סוכנות הידיעות הפלסטינית "אלוטן", מדווחת לאחרונה על עליה משמעותית בדרישה ללימודי עברית ברצועת עזה. הסיבה: רצון לשפר תחומים מסוימים בארגון החמאס, ובהם התחום האקדמי, ההסברתי והצבאי.

כחלק מכך, נדרש כל מי שמבקש להתקבל ליחידה העילית של הארגון, שנקראת "אלנח'בא", המשתייכת לגדודי עז-עדין-אל-קסאם, לידע בשפה העברית, זאת בכדי לשפר את יכולת הלחימה שלהם מאחורי קווי האויב של ישראל.

האבסורד הוא, כי מי שמשמשים בתפקידי המפתח בלימוד ובהוראת השפה העברית, הם לא אחרים מאשר אסירים ביטחוניים משוחררים, שלאחר שהות ממושכת בבתי הכלא בישראל – יודעים, על פי רוב, את השפה העברית על בורייה.

(צילום: Shutterstock)(צילום: Shutterstock)

כאמור, מביע הארגון רצון לשפר את התחום ההסברתי שלו, זאת בכדי שיוכלו להגיב בצורה טובה יותר לטענות הישראלים בתקשורת הישראלית והבינלאומית.

כמו כן, מביע הארגון עניין בשיפור התחום הצבאי, דרך שיפור יכולות המעקב אחרי צה"ל, ואף שימוש בשפה העברית על מנת לשגר לישראל מסרים בזמן המלחמה, כדוגמת המסרים והסרטונים שהועברו אליהם במבצע "צוק איתן" האחרון.

ותחום חשוב נוסף, הוא התחום האקדמי. הארגון מביע רצון ברכישת השכלה, שפות ואף אפיקי מסחר, והכל, בסופו של דבר – בכדי לפתח ולהרחיב את היקף פעולות הטרור, ההשמדה והרצח שלו ולזרוע עוד ועוד שנאה בקרב התושבים הפלסטיניים.

תגיות:חמאסעברית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה