חדשות בארץ

צחוק ובכי: מרים פרץ מנחמת את הכלה שרה תחיה

מחר (חמישי) צפויה להיערך חתונתם של אריאל ביגל ושרה תחיה ליטמן, שאיבדה את אביה ואחיה הי"ד בפיגוע לפני כשבוע וחצי. בינתיים, זכתה הכלה לביקור מעודד ומחזק מאת של מרים פרץ, ששכלה את שני בניה במהלך שירותם הצבאי

אא

"איזה כלה! את יודעת שאת מביאה את הנחמה הכי גדולה?", כך אמרה אמש מרים פרץ לשרה תחיה ליטמן, בעת ביקור ניחומים שערכה בבית המשפחה.

פרץ, שאיבדה את שני בניה אוריאל ואלירז הי"ד, בעת שירותם הצבאי, הרגישה צורך מיוחד להגיע ולשמח את הכלה לבית משפחת ליטמן, שנישאת מחר לבחיר ליבה, אריאל ביגל.

בתוך כך, רקדה והתחבקה פרץ עם הכלה ושרה לה, ואף שיתפה אותה ברגעי הקושי לצד הנחמה הגדולה שהסבה לה חתונתו של הבן אביחי. "אני, כמה חיכיתי כשנהרג אוריאל. עברו שלוש שנים.. ורציתי להתלבש, ולא היה משהו שיגרום לי להתלבש, ולא היה משהו שיגרום לי להסתרקובאה החתונה - והקימה אותי".

השתיים כאמור, רקדו ושרו, כשמסביב שרו לליטמן הכלה אף בני משפחתה האחרים מוחאים לה כפיים ומשתדלים לעודד אותה לקראת היום הגדול, בו לדאבון הלב לא יוכלו לקחת חלק אביה ואחיה של ליטמן.

בתוך כך, בעקבות האסון הנורא, נערכת עבור בני הזוג הצעיר בימים אלה יוזמה לאיסוף תרומות מטעם ארגון קרן החסד "אחד לאחד", המזמינה את כל מי שמעוניין – לתת מתנת חתונה לזוג. . "שרה תחיה ליטמן וארוסה אריאל ביגל קמים מהשבעה על אבי הכלה, הרב יעקב ליטמן ואחיה נתנאל ז״ל, והזמינו את כולנו, את כל עם ישראל על כל גווניו לחתונתם", כתבו. "כולנו מתנערים מהאבל הכבד, מהימים הקשים, ושמחים בשמחת חתן וכלה".

הארגון מזמין את כלל ישראל להעניק "מתנה סמלית (ח״י שקלים או יותר)", ולהעניק "חיבוק חם לזוג הצעיר", כדי לסייע להם בתחילת דרכם המשותפת. "יחד נשמח בהקמת בית נאמן בישראל, על חורבות הרצח המתועב", קראו בארגון.

כאמור, שרה תחיה ליטמן, שהיתה אמורה להיות הכלה אותה אביה היה אמור ללוות לחופה עם חתנה אריאל ביגל, הפכה ברגע אחד ליתומה, שבמקום חופה – יושבת שבעה. לאחר שאיבדה את אביה יעקב ואחיה נתנאל הי"ד בפיגוע ירי בסמוך לחברון ימים ספורים לפני חתונתה, בעיצומו של ערב שבת החתן, אליו נסעו בני המשפחה בסמוך לשבת.

תגיות:משפחת ליטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה