חדשות יהדות

"אנחנו המומים וכואבים" - תגובות מזועזעות לתקיפת הרב זמיר

ביום שאחרי התקיפה המחפירה, גולשים רבים ביקשו להביע כאב וזעזוע על הפגיעה ברב זמיר כהן

אא

ביום שאחרי התקיפה המחפירה של הרב זמיר כהן, הרשת סוערת מתגובות מזועזעות. הנה מקבץ מהן.

מזל הררי:מזעזע. אחד הרבנים הצנועים ביותר, שעושה רבות למען הציבור הרחב. מדבר בנועם, דברי חוכמה. לא מתלהם בהרצאותיו (כמו רבים).

אורלי ששון: הרב זמיר הוא צדיק, גאון וכנראה בגלל זה אנשים מקנאים! רק השבוע ניסיתי לברר אם יש לו הרצאות בירושלים. שה׳ ישמור אותו ואת כל המלווים שלו, וכן שישלח רפואת הנפש לכל העבריינים האלה ולמי ששלח אותם שיצליחו לעשות חשבון נפש עם עצמם.

רווית סמדג'ה: עכשיו אני בטוחה שאנחנו בימות המשיח. איזה בושה. לאיפה הגענו? בגלל זה בכה שמעון הצדיק. איזה בושות רחמנא ליצלן!

מיכל ממון: לתקוף יהודי ועוד רב גדול, ולבזות אותו לאחר שדיבר דברי תורה?  שיתביישו הם לא חלק מהעם.

שירן אבוטבול: קיבלתי צמרמורת... המחשבה שרב כל כך גדול צריך להימלט מתוקפים יהודים(!) מזעזעת אותי... ועוד שליחים של אמנון יצחק? מה קורה פה?

ריקי כהן: בושה לעם ישראל לתקוף צדיק כמו הרב זמיר כל מה שקורא לעם שלנו זה בגלל שניאת חינם הרב זמיר הינו גדול הדור. 

רוית כהן רם:מזעזע! אם הותקף מי שמטיף לאהבת הבריות, לסובלנות, לעשיית צדק ושכל מהותו אהבת חינם, הלכנו לאבדון!

אנג'לה לאדאייב:בושה ועצוב מאוד שיהודים נגד יהודים ועוד שומרי תורה ומצוות !!לא חסר לנו שונאים, אל תקבלו לשון הרע על אף אחד, אנחנו לא שופטים ולא דיינים של בית משפט עליון ולא מתפקידנו לקבל לשון הרע על איזשהו רב ולשפוט אותו או להאמין ללשון הרע!!!אנחנו עובדי השם ותפקידנו לקיים מצוות ולאהוב את בוראנו ולא להכנע ליצר הרע זה הכל.

לירז שירה: איך אפשר בכלל לנסות לפגוע ברב הצדיק והקדוש הזה? שה׳ ישמור על כל צדיקי האמת בדור הזה אמן.

לבנה שמשון: בושה... אבוי לנו. הרב הזה צדיק יסוד עולם.

אליאור מור: פשוט לקרוא את הידיעה ולא להאמין... איך אפשר לפגוע באדם כל כך קדוש? רב גדול משכמו ומעלה...עד כמה נמוך אפשר לרדת, עצוב ומצער.

שמעון ואודליה זרי: הרב זמיר כהן צדיק גדול! תלמיד ומורה חכם.. מי שהולך בדרך תורה,אין לו עניין ברכילות לשון הרע וקינאה. יש עניין רק לעשות מצוות הבורא! שנתן לנו תורה אחת!"טוב לי תורת פיך מאלפי זהב וכסף".

בר דרור: מזעזע ביותר ככה לתקוף את הרב ועוד רב כזה גדול שבא במיוחד למסור שיעור תורה ולעשות מצווה ה' ירחם איזה חילול השם ביזיון והסתה.

גיורא אוסקר: הרב זמיר מאד חכם ואמת ... לא פנאטי ואוהב את הבריאה לא למטרה עצמית ... הלואי והרבה ממנהיגי הדת יתנהגו ויאמינו ויאהבו את האנושות לפחות עשירית ממנו.

אהרון קולטקר: נעים הליכות כמו זמיר כהן ... דמו בראשו מי שמשפיל צדיק כמו זמיר כהן

שרית בוזגלו: אוי לזה שיבזה ויסית נגד גדול הדור הרב זמיר כהן שליט''ה ..נעים זמירות ה' המזכה את עם ישראל בתורה במסירות נפש גדולה.

ראובן לוי: אוי לעיניים שרואות את זה. הצדיק הרב זמיר כהן שליט״א. ככה כתוב בגמרא: ״לא חרבה ירושלים אלא בשביל שביזו בה תלמידי חכמים שנאמר {דברי הימים ב לו-טז} ויהיו מלעיבים במלאכי האלהים ובוזים דבריו ומתעתעים בנביאיו עד עלות חמת ה' בעמו עד אין מרפא. מאי עד לאין מרפא?אמר רב יהודה אמר רב: כל המבזה תלמיד חכם אין לו רפואה למכתו״.

רן רוזן: זה מה שקורה שיש מחלוקת... אסור לבזות תלמיד חכם!!!! ובפרט תלמיד חכם, כמו הרב זמיר, אינו צריך לעורר מחלוקת. אינינו יודעים מי צדיק אמיתי..את זה נדע אחרי 120 אבל בוודאי לא לבזות שום תלמיד חכם.... מה יצא מזה??? חילול ה' לא יותר... נא לעשות חשבון נפש.

הילה ואבישי דבוש: מעבר לזה שהוא רב גדול....הוא אדם גדול....נעים הליכות, עניו, בעל דרך ארץ...אדם מיוחד שה' ישמור אותו.

מחמוד נטור: תתבישו לכם מי תוקף כזה רב גדול. אני לא יהודי אבל אוהב לשמוע את הרב זמיר באינטרנט ומכבד אותו מאוד.

תגיות:הרב זמיר כהןתקיפהפייסבוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה