חדשות בארץ

עצוב: ילד בן תשע שיחק עם פנס לייזר – ואיבד את מאור עינו

בן תשע מאשדוד שיחק עם חבריו בפנס לייזר, כשבשלב כלשהו כיוון את הפנס ישירות לתוך עינו. התוצאה: הילד איבד את לצמיתות את הראייה באחת מעיניו. רופא עיניים מומחה: "הלייזר מסוכן אפילו יותר מליקוי חמה, בכמה שניות אפשר להתעוור. הציבור לא מודע לסכנה"

אא

ילד בן תשע מאשדוד, שיחק לפני כשלושה שבועות בפנס לייזר, יחד עם חבריו. כתוצאה מכך, נפגע בעינו, אולם ההורים חשבו שמדובר בפגיעה זמנית חולפת. לדאבון הלב, לאחר שבוע התברר גודל הנזק :הילד איבד את ראייתו באחת מעיניו לצמיתות.

המקרה אירע, בעת שהילדים שיחקו בפנסי לייזר, והילד כיוון את הפנס ישירות לתוך עיניו לכמה דקות. "חשוב שהורים ידעו, פנסי הלייזר שכל ילד יכול לקנות בגרושים הוא כלי רצחני", אמרה האם בראיון ל'וואלה'. "הילדים מתאספים בשעת חשיכה בחוץ, מכוונים את הפנסים לשמים ומתחרים למי יש קרן אור יותר גדולה. מספיק שהאלומה עוברת ליד העין לכמה שניות והנה התוצאה העגומה והנוראה".

על כך הוסיף גם ד"ר עופר דפנא, רופא עיניים מומחה, שביקש להזהיר את הציבור מפני השימוש בלייזר. לדבריו, "מדובר במכשיר נפוץ שקל מאוד להשיגו והוא מסוכן למדי, אפילו יותר מצפייה בליקוי חמה. בייחוד מסוכנים הסמנים עם האור הירוק". לדבריו, "מספיקה צפייה של כמה שניות, כדי לגרום לכוויה קשה עד כדי עיוורון. זאת קרן מאוד מאוד ממוקדת והציבור לא מודע לסכנה".

תגיות:עיורווןעינייםלייזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה