חדשות בארץ

בהשגחה פרטית: 94% מהמחבלים בגל הטרור האחרון נוטרלו

מבין כמאה מחבלים שתקפו בחודשים האחרונים – כמעט כולם חוסלו או נלכדו. כך עולה מנתונים שהציגו זרועות הביטחון לדרג המדיני לאחרונה. בכיר: "המסר עבר גם לצד השני; כל מי שפוגע בישראל ייפגע בחזרה"

אא

לאחרונה העבירו בזרועות הביטחון לדרג המדיני, נתונים הנוגעים לטיפול במחבלים המפגעים. מהנתונים עולה, כי 94% מהם חוסלו או נלכדו.

באשר לכך, התבטא אמש גורם בכיר ל"ישראל היום", ואמר כי "המסר לכוחות הביטחון בשטח היה נכון ונקלט כראוי. המסר עבר גם לצד השני, כאשר הבינו שאי אפשר להגיע להישגים ושכל מי שפוגע בישראלי ייפגע בחזרה או יילכד."

כמו כן, לפי אותו גורם בכיר, גם הפעולות של יחידות מיוחדות של צה"ל והמשטרה, מעבירות מסר הרתעה ברור, לפיו כל מי שפוגע באזרחים ישראלים – ימוצה עימו הדין. הפעולות כוללות למשל שליפת מבוקש מבית חולים פלסטיני, כפי שנעשה לאחרונה.  

(צילום: יעקב לדרמן / פלאש 90)(צילום: יעקב לדרמן / פלאש 90)

בהקשר לכך, בכנסים שהשתתף בהם אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר כי "אין לי אשליות - מדינאות חייבת להיות מחוברת לקרקע המציאות. התקווה נובעת מהיותנו מחוברים עם הרגליים לקרקע. היינו רוצים להחזיר את חרבנו לנדנה, אבל כשהברית שלנו, או יותר נכון כשהברירה שלנו, היא בין לחיות על חרבנו לבין לחיות כשחרב איסלאמיסטית מופנית אל צווארנו, אנחנו בוחרים באפשרות הראשונה." 

עוד הוסיף נתניהו, והתייחס לאצבע המופנית כלפי ישראל – כאשמה בטרור שמתרחש במדינה חדשות לבקרים. "איננו אשמים בטרור שמופנה כלפינו, ממש כפי שאזרחי צרפת אינם אשמים בטרור שמופנה כלפיהם", אמר נתניהו.

תגיות:מחבליםגל טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה