חדשות בארץ

אמש: פגישה טעונה בבית משפחת ליטמן האבלה

שר הביטחון, משה בוגי יעלון, הגיע אמש לנחם את משפחת ליטמן האבלה. במהלך הביקור, דרשה שרה תחיה, הבת שהיתה אמורה להינשא בליל אמש, לקבל הסבר מוצדק לרצח. "אם אתה רוצה בא נתחלף, תיקח אתה את החולצה שלי עם הקרע ואני אהיה שר הביטחון", אמרה ליטמן בכאב

אא

אמש הגיע שר הביטחון, משה בוגי יעלון, לנחם את משפחת ליטמן, האבלה על מותם של האב יעקב ושל הבן נתנאל הי"ד, שנרצחו בפיגוע ירי ביום שישי האחרון, בסמוך לעתניאל.

במהלך הביקור, שבו שוחח יעלון עם בני המשפחה, ואף צפה בתמונותיהם של הנרצחים, התפתח שיח טעון בין שרה תחיה, הבת הבכורה לבית משפחת ליטמן שהיתה אמורה להינשא בליל אמש, לבין שר הביטחון.

שר הביטחון, משה בוגי יעלון (צילום: פלאש 90)שר הביטחון, משה בוגי יעלון (צילום: פלאש 90)

ליטמן דרשה מיעלון לסגור לתנועת ערבים את כביש 60, הכביש בו אירע הרצח, ואף העלתה את נושא המצב הביטחוני וסכנת הנסיעה בכבישים. "לתת תדרוך לפני כל נסיעה זה עם חופשי בארצו?", שאלה. בתגובה, השיב לה יעלון ואמר: ""הלוואי שזה היה כל כך פשוט". "גם להיות יתומים זה לא פשוט", השיבה לו ליטמן.

בהמשך שיחתם של השניים, ביקשה ליטמן תשובה ציונית הולמת לרצח הנפשע, והצהירה כי מבחינתה תשובה ציונית הולמת, שגם תעזור למשפחה השכולה – תהיה לבנות את קרית ארבע, העיר בה מתגוררים בני המשפחה, ובתוך כך לסיים את הקפאת הבניה.

"עליך יש אבטחה, עלינו ישמרו אבא ונתנאל", הוסיפה. לאחר מכן דרשה ליטמן מיעלון לבצע את תפקידו בשמירה על ביטחון המתיישבים, "השליחות שלנו היא להמשיך את הדרך של אבא ונתנאל. אתה תעשה את השליחות שלך. אם אתה רוצה בא נתחלף, תיקח אתה את החולצה שלי עם הקרע ואני אהיה שר הביטחון", אמרה לו בכאב.

תגיות:משפחת ליטמןשר הביטחון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה