חדשות בארץ

שוטרים שילמו עבור מזון ותרופות הגנבת

שוטרי תחנת הראל הגיעו לסנטר פארם לאחר דיווח על גניבה. כשגילו שמדובר באישה שניסתה לצאת מבלי לשלם על תרופות ומזון עבור בתה התינוקת, מיד שילמו עבורה

אא

שוטרי תחנת הראל הוזעקו לסניף סנטר פארם במבשרת ציון, לאחר קבלת דיווח על גניבה. כשהגיעו, נדהמו השוטרים להבין שמדובר באישה עם ילדה בת שנתיים, שניסתה לגנוב מזון, ותרופות עבור בתה התינוקת.

האישה, נשואה ואם לשתי בנות – פעוטה בת שנתיים שהייתה עמה באירוע, ותינוקת בת כמה חודשים שנשארה חולה בבית. האישה סיפרה לשוטרים כי כלכלת וטיפול הבנות מוטלים עליה. כששמעו השוטרים את דבריה, לא היססו ושילמו על מוצריה.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

ראש קבוצת השוטרים בתחנת הראל, רס"ר שי אביצדק אמר כי: "הגענו לקניון הראל בעקבות דיווח על אדם שנתפס בגניבה מאחת החנויות. קב"ט החנות הפנה אותנו לאישה צעירה שישבה עם תינוקת ובכתה. האישה היתה מאוד נסערת, וכל הזמן ניסתה להסביר את עצמה. ביקשנו לראות את תוכן השקיות, כדי להבין את אופי הגניבה. הופתענו לגלות את המוצרים שהיא בחרה לקחת: תרופות, מוצרי מזון, ושאר מוצרי תינוקות. לא היה לנו מקום להתלבטות, פשוט שלפנו את הארנקים ושילמנו על המוצרים".

בהמשך, לקחו השוטרים את האם לתחנת הראל, שם פנו לשירותי הרווחה. "הבנו ממנה שהיא אפילו לא יודעת מהי רווחה, מיד קישרנו אותה לגורמים הרלוונטיים, שהחלו כבר בתהליך של טיפול שכולל ביגוד, מזון וסיוע בשילוב. בנוסף, הבהרנו לה שבכל עת היא יכולה להגיע אל התחנה, ולקבל שם כל סוג של סיוע לו תזדקק. הסברנו לה כי גניבה אינה פתרון, ותמיד נשמח לעמוד לשירותה ולהגיע יחד איתה לפתרון".

מנהל סניף סנטר פארם במבשרת ציון, רמי רינת אמר כי "על פי הנוהל ברשת, היינו חייבים להזמין משטרה. חשוב להבין שלא כל קריאה למשטרה משמעותה הגשת תלונה. אני מודה בשם סנטר פארם לשוטרים, רשת סנטר-פארם התרגשה מאוד. על המוצרים ששולמו נגבו מחירי עלות בלבד".

תגיות:משטרהצדקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה