חדשות בארץ

במקום הפיגוע בעתניאל: ייבנה מאחז

בהודעה שפרסמה ישיבת ניר קרית ארבע, בה למדו הרב יעקב ליטמן ובנו נתנאל הי"ד, בישרו על הקמתו של מאהל ללימוד תורה שיופעל במקום הפיגוע לעילוי נשמת הנרצחים, ומאחז שיוקם שם בהמשך

אא

משיבים מלחמה בדרכם: הודעה שהתפרסמה מטעם ישיבת ניר קרית ארבע חברון, מבשרת על הקמתו של מאחז חדש – שייבנה בסמוך למקום הפיגוע שאירע ביום שישי האחרון, בדרום הר חברון. ההודעה פותחת בפסוק מספר דברים "הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו" (ל"ב, מ"ג).

בהמשך ההודעה, נכתב כי "ישיבת ניר קרית ארבע חברון מבכה מרה את הירצחו של הבוגר היקר יעקב ליטמן הי"ד ובנו נתנאל. החל ממחר ועד סוף השבעה, נקים מאהל לימוד תורה ושיעורים לעילוי נשמת הקדושים, במקום הרצח על ציר עתניאל". עוד הוסיפו, כי הסעה תצא למקום בכל יום מחברון, וכי הציבור מוזמן.

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

עוד נכתב בתחתית ההודעה, כי בכוונת הישיבה להקים מאחז במקום. "המאהל עצמו יישאר גם לאחר השבעה ויתוחזק ע"י מועצת הר חברון. בהמשך יוקם מאחז בנקודה לזכר הנרצחים הי"ד". זאת כפי הנראה, לאות מחאה על הרצח.

כאמור, הרב יעקב ליטמן, ובנו נתנאל הי"ד, נרצחו בפיגוע ירי בסמוך לעתניאל ביום שישי האחרון, עת היו בני המשפחה בעיצומה של נסיעה לאירוח שבת בביתו של החתן, ובאחת הפניות, ארב להם מחבל מתאבד בכביש הסמוך לעתניאל.

תגיות:משפחת ליטמןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה