חדשות יהדות

ביום ראשון: קריאה המונית של התיקון הכללי בכותל

ביוזמה ראשונה מסוגה, תיערך עצרת ענק ביום ראשון הקרוב ברחבת הכותל, בהשתתפות רבנים מכל הזרמים

אא

יוזמה רוחנית מיוחדת לרגל המצב הביטחוני: ביום ראשון הקרוב בשעה 20:00, תיערך עצרת ענק ברחבת הכותל המערבי.

את העצרת יזמו חסיד ברסלב בשם דוד רוזנפלד, בשיתוף עם איש עסקים בשם דיויד אסולין, המשתייך לקהילה החלבית בניו יורק, ורצה לפעול לשיפור המצב הביטחוני בארץ בדרכים של קדושה. "מדובר באדם מצליח עם לב חם לעם ישראל ולענייני יהדות", מסביר מארגן האירוע בפועל, אלדד אילת. "הוא מבין שהמצב של עם ישראל הוא על חוט השערה וכל דבר שנעשה יכול לעזור להינצל ממרעין בישין כמו פיגועים".

לדברי אילת, בין המוזמנים צפויים להיות רבנים מכל הזרמים, כולל הרב עופר ארז והרב ארוש. על החזנות יופקד החזן יחיאל נהרי, והתיקון הכללי יועבר בשירה. לדבריו, המעמד אינו מכוון להיות רק לחסידי ברסלב אלא "רוצים שזה יהיה מעמד כללי".

במהלך האירוע, יקראו את עשרת פרקי התיקון הכללי, שאילת מסביר כי כוחם הרוחני רב לכל מי שזקוק לישועה. "התיקון מוכר על עניין של פגם הברית, אבל זה לא רק זה אלא כל פגם בברית שביני לבין הקב"ה בנוגע לתכליתי בעולם, תיקון השליחות שלי בעולמי, וכל עשייה של משהו כי בא לי סתם פוגמת בייעוד שלי בעולם, ויש עניין של הצטרפות כמה יהודים יחד לאמירה משותפת של התיקון", הוא מסביר.

בהפקת האירוע ובפרסומו הושקעו כספים רבים, זאת על מנת להגיע לכל סוגי הקהלים בעם ישראל. "אנחנו מרכזים את המאמצים כדי להגיע לקהלים עצומים, ובימים האחרונים אנחנו משתדלים לפנות גם לציבור החילוני ולכן פונים בכמה וכמה שפות ובכל אמצעי. הושקע ממון לא מבוטל באירוע הזה", כך דברי אילת.

 

תגיות:התיקון הכלליעצרתהכותל המערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה