חדשות בעולם

בתי חב"ד תגברו את האבטחה בשל הטרור

במוסדות חב"ד הגבירו את האבטחה סביב מוסדותיהם עקב גל הטרור

אא

עקב גל הטרור בפריז, מוסדות חב"ד בצרפת הגבירו השבוע את האבטחה סביב בתי חב"ד. בין היתר, סביב בתי חב"ד הוצבו מאבטחים נוספים, והוחמרה הבדיקה בקפדנות של הנכנסים והיוצאים. בנוסף, המשטרות המקומיות הגבירו את סיורי האבטחה סביב מוסדות יהודים בצרפת מחשש לפיגועים נגד יהודים.

השלוחים בצרפת קיבלו תקציב מיוחד על מנת לממן את סידורי האבטחה המתוגברים. בשנים האחרונות,  בעקבות התרעות לפיגועים במקומות שונים ברחבי העולם, בתי חב"ד רבים הצטיידו במערכות אבטחה משוכללות, ואביזרי אבטחה סמויים וגלויים. 

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)

מנהל מוסדות חב"ד בפריז, הרב מנחם מנדל אזימוב אמר כי: "הימים האחרונים היו קשים ביותר עבור אזרחי צרפת בכלל, ועבור היהודים בפרט. באופן טבעי, אנו חשים כמטרות מהלכות, ומודעים לכך שהמרכזים הקהילתיים שלנו, בתי הכנסת ומוסדות החינוך חשופים לסכנה. המצב הזה הופך את הסיוע לחיוני מאוד עבורנו".

הרב משה כהן, שליח חב"ד ברובע ה-11 בפריז, סיפר אתמול כי "מתקפת הטרור הייתה ליד הבית הכנסת בו התפללנו קודם כן, וחיינו ניצלו. צריך ביטחון בה', אמנם קצת מפחיד, אבל אם יש ביטחון כלום לא מפחיד. הסברתי לאנשים בשבת שבתקופת האדמו"ר הקודם, נפלו ליד ביתו רקטות והוא לא פחד. לשאלת מקורביו אמר כי לכל טיל יש כתובת. לכן צריך ללמוד ולא צריך לעלות לארץ מפחד".

תגיות:חב"דפריזצרפתפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה