חדשות בארץ

הפלסטינים הגדירו את בנצי גופשטיין כ"מבוקש"

בנצי גופשטיין, מנכ"ל ארגון להב"ה הנלחם בהתבוללות בארץ, מוצג בעת האחרונה בסרטונים בפייסבוק כתלמיד של כהנא, המבוקש בשל פעולות "תג מחיר", כפי שנעשה ליהודה גליק, פעיל הר הבית שעבר ניסיון התנקשות לפני כשנה. גופשטיין בתגובה: "מפחד רק מבורא עולם"

אא

בנצי גופשטיין מבוקש: בסרטונים שרצים לאחרונה ברשת החברתית "פייסבוק" נראה בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה, הנאבק בהתבוללות בארץ, כשהוא מצוין כמבוקש. לדבריו, מקור ההסתה הוא בכנסת, אולם הוא עדיין לא הגיש תלונה בנושא וטוען כי הוא "מפחד רק מבורא עולם".

הסרטונים, הועלו כיממה לאחר השתתפותו של גופשטיין בוועדת הפנים של הכנסת, שם נתקף בזעם ובצעקות בידי חברי כנסת ואנשי ציבור שונים, שהורחקו מן הוועדה.

כך לדוגמא, בדף הפייסבוק "ירושלים תחילה", נראה סרטון של קבוצה בשם "הודהוד", שבו נכתב כי גופשטיין הוא תלמידו של פעיל הימין הקיצוני מאיר כהנא, ומבצע פעולות תג מחיר למען בנייתו של בית המקדש. בסיומו, נראים בבירור פניו של גופשטיין, כשהן מוקפות בעיגול אדום, ומעל הוא מתואר כמבוקש.

בדומה אליו, גם עופר אוחנה, תושב חברון הפעיל בארגון הצלה יו"ש, הופיע בסרטון ותואר כמי שמרבה להתעמת עם פלסטינים וכפושע ומסית. הסרטון, דומה לסרטוני ההפצה שהופצו בעבר בנוגע ליהודה גליק, ימני קיצוני ופעיל הר הבית, שעבר לפני כשנה ניסיון התנקשות בחייו.

ראש ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)ראש ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

אין זו הפעם הראשונה שהשניים סופגים איומים על חייהם. אוחנה כבר נתבקש בעבר על ידי המשטרה לנקוט במשנה זהירות בשל איומים כלפיו מספר פעמים, וגופשטיין נקרא לפני כחצי שנה לשיחה במשטרה – במהלכה עודכן כי קיים איום על חייו.

למרות זאת, לפי שעה לדברי השניים אין בכוונתם להגיש תלונה בנושא. "אני לא מפחד מאף אחד, רק מבורא עולם, ואני ממשיך עם האמת שלי. אלפיים שנה מנסים להחריב ולהשמיד את העם ולפגוע בארצנו הקדושה, ואנחנו נמשיך לחנך את ילדינו ולעשות הכל למען עם ישראל וארצנו הקדושה", אמר אוחנה. במשטרה עוקבים אחרי האירועים בזהירות לאור ניסיון ההתנקשות בגליק בשנה שעברה.

גופשטיין לעומתו, דווקא כן מצביע באצבע מאשימה על האחראים לסרטון ההפצה לדעתו, והם חברי הכנסת שתקפו אותו בוועדת הפנים שהתקיימה לפני יומיים (שלישי). "המחבלים הבינו את המסר שהועבר אתמול מכנסת ישראל. אם חברי כנסת מעיזים לקרוא לי 'נאצי' ו'דעאש' - הם מתירים את דמי. מדובר פה בהסתה לרצח", אמר. "איומים של שונאי ישראל לא ירתיעו אותי. אמשיך בפעילות למען בנות ישראל. אני קורא למשטרת ישראל לתת לי נשק להגן על עצמי. אם יקרה לי חס ושלום משהו - הכתובת על הקיר תהיה ההסתה של חברי הכנסת השמאלנים והערבים".

תגיות:בנצי גופשטייןפלסטינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה