חדשות בארץ

האזרח המבוגר בישראל קיבל תעודת אזרח ותיק – בגיל 115

הרב זכריה בראשי מירושלים, האזרח המבוגר בישראל, קיבל את התעודה מהשרה לשוויון חברתי, שביקשה ממנו ברכה: "משיחה קצרה איתו אפשר ללמוד הרבה על החיים"

אא

הרב זכריה בראשי בן ה-115 מירושלים, שעל פי נתוני משרד הפנים הוא האזרח המבוגר בישראל, זכה לקבל השבוע את תעודת האזרח ותיק החדשה לרגל ציון חודש האזרח הוותיק בישראל. הרב בראשי נולד בכורדיסטאן בשנת 1900, עלה לארץ בשנת 36' ובקרוב יציין את יום הולדתו ה-116.

קיבל אזרח ותיק, הרב זכריה בראשי (באדיבות המצלם)קיבל אזרח ותיק, הרב זכריה בראשי (באדיבות המצלם)

את התעודה העניקה לרב בראשי השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, בביתו בירושלים. הרב בראשי סיפר את סיפור עלייתו לישראל ועל שנות השלטון הבריטי וראשית הקמת המדינה, עד הלום. הרב בראשי גם העניק את התעודה, לצד השרה, לגב' רחל כראזי, האזרחית הוותיקה הצעירה בישראל, שלמעשה הפכה רק השבוע לאזרחית ותיקה. בסיום המפגש השרה ביקשה מהרב בראשי שיברך אותה, ואכן זכתה בברכה מיוחדת כשברך אותה באריכות ימים בדיוק כמוהו, והצלחה בעבודתה הציבורית.

השרה גמליאל סיפרה על המפגש: "זכיתי להיות נוכחת במפגש מרגש עם אדם שההיסטוריה של מדינת ישראל שזורה לכל אורך חייו והוא כולו באר של ידע, חכמה ובינה. מחשבתו צלולה ורק משיחה קצרה איתו אפשר ללמוד תובנות רבות על החיים. אשרי המדינה שאלו הם אזרחיה".

תגיות:תעודהזקןישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה