חדשות בארץ

בחסדי ה': פיגוע דקירה נמנע היום

בשעות הבוקר נורתה למוות במעבר אליהו מחבלת, שעל פי החשד היתה בדרכה לבצע פיגוע דקירה. במכתב שהשאירה כתבה: "אני מצטערת על כל מה שיקרה לי בדרך ושזו הדרך שבה אני מסיימת"

אא

הטרור בשומרון נמשך: מחבלת הגיעה הבוקר למעבר אליהו שליד אלפי מנשה, על פי החשד על מנת לבצע פיגוע דקירה. היא נורתה למוות במקום בידי כוחות הבטחון ובחסדי ה' לא היו נפגעים. על פי מקורות פלסטיניים, מדובר בצעירה כבת 23 מקלקיליה.

המחבלת הגיעה למעבר הממוקם על כביש 55, בסמוך ליישוב אלפי מנשה. כוחות הביטחון שאיישו את המעבר באותה שעה, זיהו אותה מיד כדמות חשודה וביקשו ממנה מספר פעמים לעצור, אולם היא המשיכה בדרכה בהליכה על הכביש לכיוון מעבר כלי הרכב. לאחר מכן, ירו באוויר לאות הרתעה, אולם בתגובה, בשלב זה שלפה המחבלת סכין מתיקה. לפיכך, ירו בה והיא נהרגה במקום.

(צילום: רשות המעברים במשרד הביטחון)(צילום: רשות המעברים במשרד הביטחון)

במכתב שנמצא, כתבה המחבלת את הסיבות שהובילו אותה לביצוע המעשה. "אני לא יודעת מה יקרה לי בסוף הדרך. אני עושה זאת בדעה צלולה כהגנה על המולדת, על הנערים והנערות. איני יכולה לסבול את מה שאני רואה ואני לא יכולה לסבול יותר. הוריי, אבי, אמי, אחיותיי, סלחו לי על מה שאעשה. אני אוהבת אתכם. במיוחד ארוסי. אני מצטערת על כל מה שיקרה לי בדרך ושזו הדרך שבה אני מסיימת".

כאמור, רק אמש הגיע למקום תושב עמנואל, לאחר שנדקר בבטנו ונפצע באורח קשה. 

הסכין ששלפה המחבלת(צילום: רשות המעברים במשרד הביטחון)הסכין ששלפה המחבלת(צילום: רשות המעברים במשרד הביטחון)

תגיות:פיגוע דקירהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה