חדשות בארץ

זועבי שוב מעודדת טרור: "הישראלים שותקים כפי שהגרמנים שתקו בשואה"

אמש נשאה ח"כ חנין זועבי נאום באמסטרדם שבהולנד, לציון ליל הבדולח, בפני יהודים וארגונים פרו-פלסטינים, זאת, בסמוך לאנדרטה לזכר השואה. בכנסת זועמים על הנאום המסית לטרור, וטוענים כי יש לזרז את סילוקה מהכנסת

אא

אמש השתתפה חברת הכנסת חנין זועבי בטקס שנערך בעיר אמסטרדם שבהולנד, לציון ליל הבדולח. הטקס, נערך בסמוך לאנדרטה לזכר השואה, ולקחו בו חלק יהודים מעמותות שמאל מקומיות וארגונים פרו-פלסטיניים.

במהלך הכנס, נאמה זועבי ובקול רווי שטנה, דיברה כנגד ישראל, כשהיא משווה את הגרמנים הנאצים דאז – ליהודים היום. "בליל הבדולח נשרפו אלפי בתי עסק ומאות בתי כנסת. נראה שרוב הגרמנים היו אז בשקט. היום, כאשר שורפים כנסיות ושורפים בתים של פלסטינים, כששורפים אנשים בעודם בחיים – הרוב בישראל נותר דומם".

עוד הוסיפה כי "רוב הישראלים כיום מאמינים שערכי הציונות היהודית חשובים יותר מערכי הדמוקרטיה, קל לשים לב להידרדרות הערכית ההדרגתית, שמזכירה לנו את גרמניה בראשית שנות ה-30 של המאה העשרים".

"כבוד הוא לא לדבר בשם קורבנות ליל הבדולח, ובשם כל קורבנות הגזענות והרדיפה, יש לי הכבוד לדבר בשמה של ההתנגדות היהודית ובשמם של כל היהודים המתנגדים לדיכוי במהלך חייהם".

חנין זועבי (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)חנין זועבי (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)

על רקע הדברים, זעמו בכנסת על דבריה של זועבי וקראו לסלקה במהירות המרבית מתפקידה. "זועבי הוכיחה שוב שהיא גיס חמישי ואין לה מקום בכנסת", קרא שר התיירות, ח"כ יריב לוין. "היא ממשיכה לנצל את חסינותה בכנסת כדי להשמיץ את המדינה ולעוות את ההיסטוריה. קשה להבין לאילו הוכחות נוספות זקוקים שופטי בג"ץ כדי לקבוע שאין לה מקום בכנסת ולאפשר את פסילת מועמדותה".

על כך הוסיפה גם סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטבלי, באמרה כי "הופעתה של זועבי באירוע ליל הבדולח הוא לעג לרש. זועבי משתמשת בטרגדיה של העם היהודי כדי להפיץ את דברי הבלע השקריים שלה, בזמן שהיא בעצמה מעודדת טרור ורצח יהודים".

גם ח"כ ינון מגל לא נותר אדיש נוכח הדברים ותקף את זועבי בחריפות. "כל התייחסות רצינית למופע הביזאר של זועבי בערב לציון ליל הבדולח תהיה מגוחכת. אין בדבריה בהולנד שינוי מדבריה בארץ, שמבוססים כולם על השקר הפלסטיני, מתחילתו ועד סופו".

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה