מעניין

הבחור הפיסח: "בזכות החיסרון שלי, הפכתי לקאוצ'ר מצליח"

יש אנשים שלמדו מהר את החיים, ויודעים שטוב להפוך את החסרונות ליתרונות מאשר להיפך. כזה הוא ג'וש סאנדקוויסט מארה"ב, שבגיל צעיר מאוד איבד את רגלו השמאלית בשל מחלת הסרטן שהתפשטה בגופו. ג'וש מתמחה בייצור תחפושות יצירתיות לאנשים בעלי רגל אחת, עובדה שרק עוזרת לו במשלח ידו העיקרי: קאוצ'ר ומרצה מבוקש, ששמו הולך לפניו

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

הכל התחיל כשג'וש סאנדקוויסט (31) מארה"ב, היה בן תשע - אז זוהו בגופו גרורות סרטניות והוא נאלץ להתחיל טיפולי כימותרפיה. כעבור חודשים ספורים, נאלצו הרופאים לכרות את רגלו השמאלית, מאחר וסיכוייו לשרוד הלכו ופחתו. כשהגיע לגיל 13, כבר התנקה גופו כליל עד ששלוש שנים מאוחר יותר, כבר היה מסוגל להשתתף בתחרויות סקי ואחרות. "אני לא מאמין ברחמים עצמיים", הוא אומר לקהל מאזיניו ברחבי העולם, "הם רק מורידים אותך יותר למטה, מהיכן שאתה באמת". למרות שהיה אז צעיר לימים, כבר לאחר כריתת הרגל ידע ג'וש שלא ייתן לגולל להיסגר על חייו, וקיבל החלטה חד סטרית - לנצח את החיים ועל החיים, כמו שרק הוא יודע. 

ג'וש והתחפושות הייחודיות שלו (צילום: joshsundquist.com)ג'וש והתחפושות הייחודיות שלו (צילום: joshsundquist.com)

הוא נרשם לסדנאות שונות להכנת תחפושות מקוריות לאנשים במצבו, ועם הזמן התמחה בתחום והתפרסם בו - לא רק בשל היצירתיות, כי אם גם ובעיקר בשל השמחה יוצאת הדופן שלו, שבאה לידי ביטוי בכל תחום שבו הוא מתעסק. במקביל התמחה ג'וש בלימודי קואצ'ינג, וכיום הוא מסתובב בפורומים שונים בעולם, ומרצה בהם את משנתו. "תמיד התמודדתי עם חוסר נעימות חברתית בשל היותי נכה, אבל ההומור עוזר לי לקבל את עצמי ולהתברג בחברה באופן 'רגיל'. הומור עוזר לאנשים להיפתח אליי, ובעזרת התחפושות שאני יוצר אני חוגג לא רק את מה שאחרים חוגגים, אלא את מי שאני. בשבילי זו חגיגה כפולה, כשאני יודע לקבל את עצמי כמו שאני. זה יכול להישמע מוזר, אבל תלוי איך מסתכלים על זה. אני יודע שבזכות החיסרון שלי, הפכתי לקאוצ'ר מצליח".

ג'וש מחופש לשלט נע ( צילום: joshsundquist.com)ג'וש מחופש לשלט נע ( צילום: joshsundquist.com)

ג'וש באחת ההרצאות שלוג'וש באחת ההרצאות שלו

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה