חדשות בעולם

דרמה במהלך ראיון טלוויזיוני: אם המחבל שלפה סכין

אמו של המחבל, שנהרג לאחר שביצע פיגוע דקירה לפני כשבועיים בקו 158 לירושלים, הוזמנה לראיון בערוץ הלבנוני 'אל-קודס'. הריאיון, קיבל תפנית מפתיעה, כשלפתע שלפה האם סכין בפני המראיינת הנפחדת, וצעקה לכיוון המצלמות: "אני מחביאה את הנשק הזה בשביל ישראל. תיזהרי ישראל. תיזהרי!"

אא

סרט אימה: במהלך ראיון טלוויזיוני שהתקיים ביום חמישי האחרון ברשת 'אל-קודס', בו רואיינה אמו של מחבל שביצע פיגוע דקירה לפני כשבועיים – שלפה האם סכין מתוך בגדיה, והחלה בקריאות ובאיומים כלפי ישראל, תוך שהיא מניפה את הסכין לעיני המראיינת המפוחדת.

במהלך הריאיון, נשאלה האם, שהיא אימו של מוחמד שמסנה, שביצע פיגוע דקירה לפני כשבועיים בכניסה לבירה, על ידי המראיינת: "האם ידעת שבנך מתכנן לבצע פיגוע והאם את מאמינה לגרסת הכיבוש שהוא היה זה שביצע את הפיגוע הזה?", בתגובה ענתה האם: "מוחמד נהרג כשאהיד למען אל אקצא... הלוואי וכל הילדים שלי ילכו בעקבותיו. ידענו (על כוונותיו לבצע פיגוע – א.כ) אבל לא בכיתי. רק כעסתי שהוא לא לקח אותי אתו. אנחנו לא מתחרטים על כלום. אנחנו גאים בו".

לאחר מכן נשאלה האם: "גופתו של מוחמד מוחזקת בידי הכיבוש הישראלי. האם קיבלת איומים בנוגע לגופה שלו או בנוגע להריסת ביתך?". על כך השיבה האם, כי "לא קיבלנו אף היום עד היום. אבל אנחנו לא מפחדים. שיהרסו את הבית שלנו. שמותעסם ויוסוף יהיו גם שאהידים. הכל קורבן למען אל אקצא ופלסטין", אמרה האם. "בנוגע אלי...", בשלב זה היא שלפה סכין שהוחבאה בתוך בגדיה, כשהיא מתעלמת מניסיונותיה של המראיינת המופתעת לעצור אותה, וקראה: "אני מחביאה את הנשק הזה בשביל ישראל. תיזהרי ישראל. תיזהרי!"

בשלב זה, ביקשה המראיינת הנפחדת מהאם להרחיק את הסכין. "אנחנו לא רוצים לראות דברים כאלו בטלוויזיה. בואי נמשיך לדבר על מוחמד. אני מבינה את הכאב הכעס והמתח, אבל אנחנו לא יכולים לאפשר דבר כזה. אם תסלחי לי", אמרה לה. לאחר מכן ניסתה לחזור לנושא השיחה, שנגע להריסת בית המשפחה בעקבות הפיגוע. אולם האם סירבה להכניס את הסכין בחזרה לבגדיה.

רק כאשר חזרה המראיינת שוב על דבריה וביקשה "בבקשה, סלקי את זה", עזבה האם את הסכין – והריאיון נמשך. בהמשך הריאיון, קראה האם: "אני אקריב את ארבעת ילדיי למען אל-אקצא. אקריב גם את עצמי. תיזהרי ישראל. הבאת את אש הגיהינום על עצמך. המעשים שלי ידברו בקול רם יותר מאשר מלים".

כזכור, מוחמד שמסנה, בנה של המרואיינת, הוא המחבל שביצע פיגוע דקירה בקו 158, לפני כשבועיים, ב-12 לאוקטובר. שמסנה עלה על קו 158 לירושלים, וכאשר הגיעו לאזור הכניסה לעיר - דקר חייל ואדם נוסף. בעקבות התערבותם של נוסעים, עזב שמסנה את החייל, אולם ניסה לחטוף את נשקו. משלא עלה בידו – חטף את נשקו של שוטר שעלה אל האוטובוס בשלב זה, אולם מיד נורה ונהרג בידי שוטרי יס"מ שהשתלטו על האוטובוס. החייל הדקור, פונה לבית החולים הדסה עין כרם לקבת טיפול רפואי, כשהוא פצוע באורח קל עד בינוני, בהכרה מלאה וסובל מדקירות בראש ובזרוע.

תגיות:מחבלתפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה