חדשות בארץ

ביקש לרכוש אופטלגין – וערנות הרוקחת הצילה את חייו

חולה כבן 70 הגיע לבית מרקחת של קופת החולים כללית באזור חיפה, וביקש לרכוש כדורי אופטלגין. תוך כדי שיחה, חשדה הרוקחת שהחולה מצוי בסכנת חיים, וגילתה תושייה - שבסופו של דבר אכן הצילה את חייו

אא

רוקחת באזור חיפה, נתבקשה למכור אופטלגין לגבר כבן 70 שהגיע לבית המרקחת של קופת החולים כללית, בו היא עובדת. תוך כדי שיחה עמו, הבחינה הרוקחת שהחולה חיוור במיוחד, מתנדנד, מתקשה בהליכה, מתנשם בכבדות ומרבה להשתעל. לשאלתה, הסביר לה החולה כי הוא חש כאבים בחזה, שקיווה שהאופטלגין יוכל להרגיע.

עבור הרוקחת מדובר היה ביותר מדי נורות אדומות שנדלקו באשר למצבו של החולה, והיא הושיבה אותו על כיסא סמוך, והזעיקה את רופא המשפחה המטפל שלו, על מנת שיבדוק אותו. הרופא הגיע מיד, יחד עם האחות הראשית, ולאחר בדיקתו, התברר כי חששותיה של הרוקחת היו מוצדקים: לחץ הדם של החולה היה גבוה מאוד, הוא סבל מקוצר נשימה ומכאבים חזקים בחזה - והרופא חשד שהחולה סובל ככל הנראה מפרפור חדרים בלב.

החולה, הועבר במהירות לטיפול בבית החולים, שם קבעו מפורשות כי הערנות והתושייה שגילתה הרוקחת – הם שהצילו את חייו של החולה. בתגובה לכך, אמרה הרוקחת כי בסך הכל עשתה את המוטל עליה. "מחובתנו להסתכל על הלקוח בדלפק, לשים לב למצבו ולהבין בשיחה עמו לשם מה הוא נוטל תרופה מסוימת", אמרה.

תגיות:משככי כאביםקופת חולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה