חדשות בארץ

"אני לא שמאלנית יותר – חזרתי לשפיות"

"הייתי שמאלנית... חשבתי שאני הומניסטית, חשבתי שאני רואה את המצוקות של הצד השני, חשבתי שאני חותרת לדבר היחיד שאנשים שפויים צריכים לחתור אליו – שלום...אבל לא לקחתי בחשבון מי האויב שמולי" ריטה ירון, היתה שמאלנית אדוקה ופעילה במרכז פרס לשלום. לאחרונה פרסמה טור שבו היא מספרת על השינוי שעברה. תוך יממה זכתה ירון ליותר מ-30,000 לייקים

אא

ריטה ירון חייתה במשך תקופה ממושכת כשמאלנית קיצונית. היא תמכה בערבים, עבדה במרכז פרס לשלום והיתה בטוחה שהיא בנאדם מוסרי שחותר לשלום. אבל המאורעות האחרונים הבהירו לה מעל לכל ספק עם מי יש לה באמת עסק, ולמה היא טועה. את הפוסט הבא פרסמה לאחרונה ברשת החברתית פייסבוק, וזכתה תוך יממה אחת ל30,000 לייקים ומעל 7,500 שיתופים:

"בעבר הייתי שמאלנית, הייתי פעילה במרכז פרס לשלום, חשבתי שאני מאוד הומניסטית, חשבתי שאני רואה את המצוקות של הצד השני, חשבתי שאני חותרת לדבר היחיד שאנשים שפויים צריכים לחתור אליו – שלום וחיים של כבוד. אבל דבר אחד לא לקחתי בחשבון – מי האויב שמולי... אבו מאזן הוא שקרן עלוב, אף משפט בנאום שלו לא התייחס לסכינאות, לרצח יהודים, לטרור משולח רסן של נערים ובחורים ערביים, ועם שקרן לא ניתן לדבר... אין בין המנהיגים הערביים, מנהיג אחד דובר אמת, בעל שיעור קומה, אין אצלם שמאלנים ויפי נפש. הם מתחרים ביניהם מי יותר רצחני, מי משתמש בדמגוגיה זולה ומתלהמת להעביר אנשים קיצוניים על דעתם (שגם כך מוסתת לשקר), לצאת ולעשות מעשי רצח שפלים. האנטישמיות, שנאת היהודים, מונעת מבני עמם חיים שפויים, חיי כבוד, לצאת לעבודה, לפרנס משפחה, ללמוד, להתפתח, הם שבויים תחת קיצוניים מחד ודעות חשוכות מאידך. עד שהעם הערבי לא יקום ויתנער מהשקר ויהיה מוכן להושיט יד אמתית לשלום, כולנו נחיה פה על החרב... הבא להורגך – השכם להורגו...".

 

תגיות:פייסבוקערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה