חדשות יהדות

מבצע המוני: מקבלים קריאת שמע מדי לילה

משה פרץ וניקי גולדשטיין כבר בפנים. במיזם מרגש וראשון מסוגו, קורא הרב דב קוק – לכמה שיותר יהודים לקבל על עצמם לקרוא קריאת שמע לפני השינה

אא

במבצע ראשון מסוגו שמתפרסם בימים אלו, נקראים כל יהודי ויהודיה לקבל על עצמם לקרא קריאת שמע בכל לילה פעם אחת. מאחורי המבצע, עומד לא אחר מהרב קוק שליט"א, שחוזר ומדגיש שמדובר במצוות עשה מן התורה, שאפשר לקרוא בכל לילה החל מתחילת הלילה ועד הבוקר.

לצורך המבצע, הודפסו כבר מאות אלפי ברכוני קריאת שמע מעוצבים, שמחולקים בכל רחבי הארץ, לעיתים אף על ידי הרב עצמו, שכיתת את רגליו כדי להפיץ אותם. כמו כן, גם מי שמגיע לרב לקבל ברכה – הרב אומר לו לקרוא קריאת שמע בכל לילה.

המיזם אף פורסם במודעת ענק על נתיבי איילון, כך שכל רכב שעובר רואה את הכיתוב "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד" להצלחת עם ישראל.

הרב מצידו, הסביר את העניין סביב המצווה והמודעה שנתלתה בגינה באיילון, באמרו כי "בעניין השלט ששמו באיילון, אנשים טובים עשו את זה, והמטרה של השלט היא כמובן שאנשים יקראו קריאת שמע בכל לילה, שוב לא לפני השינה, אלא בכל שעה שתחפצו להעביר קריאת שמע בכל לילה, זה הכרטיס של הלילה, זה ההצלחה של הלילה, זה השמחה, כל יהודי רוצה את זה בטוח יותר ממני, שנה טובה ומתוקה בזכות זה ובזכות כל המצוות, וכל הישועות".

נוסף על כך, מופצים ברחבי הרשת לא מעט סרטונים של מפורסמים שנרתמו אף הם למצבע והחליטו לקבל על עצמם את המצווה. ביניהם גם הזמר משה פרץ, כוכב הילדים יובל המבולבל, וכן הזמרים ליאור נרקיס ומושיק עפיה. צפו בסרטונים המצורפים. 

הרב דב קוק מסביר את הרעיון שמאחורי המיזם: 

 

משה פרץ: 

 

יובל המבולבל: 

 

מושיק עפייה:

 

ניקי גולשטיין: 

 

גם הרב ארוש מצטרף למיזם:

 

כל הילדים קוראים קריאת שמע:

 

תגיות:קריאת שמעהרב דב קוקיובל המבולבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה