חדשות בארץ

קמפיין חדש של איחוד הצלה: סקרנים, אתם מפריעים

בארגון 'איחוד הצלה' יוצאים בקמפיין, שמטרתו למגר את התופעה של סקרנים שמתגודדים בזירות אירועי טרור, ובלא מעט מקרים – מפריעים את עבודתם של מתנדבי הארגון, ואף מסכנים את חייהם, כשהם מהווים מטרה מחודשת למפגע נוסף

אא

האם גם אתם שייכים לאותם אנשים שבזמנים שחפץ חשוד מתגלה, או אם נקלעתם לזירת טרור אתם מתעקשים לעמוד ולהציץ במתרחש? אם כן, נראה שקמפיין חדש שמתפרסם בימים אלה מטעם ארגון 'איחוד הצלה', מיועד בדיוק בשבילכם.

הקמפיין, מבקש למגר את התופעה של סקרנים המצטופפים בזירות אירועי טרור. למעשה, מסבירים אנשי הארגון, כי מדובר בתופעה שבהרבה מקרים מפריעה מאוד את עבודתם של מתנדבי הארגון, מה שבמקרים מסוימים עשוי להיות גורלי ממש, בדיוק כמו מילות הקמפיין שנבחרו לו: "סקרן! אל תפריע להציל חיים!"

מוטי אלמליח, מנהל אגף דוברות והסברה ב'איחוד הצלה', מסביר את השיקול שעומד מאחורי הקמפיין: "בחרנו לצאת בקמפיין, לאחר שאנו עדים שוב ושוב לאנשים אשר מצטופפים בזירות אירועי טרור, ובחלק מהמקרים מפריעים לאנשי הרפואה המתנדבים ב'איחוד הצלה' להציל חיים, ולכוחות נוספים. לכך נוסף העניין הביטחוני, אותם סקרנים מהווים מטרה למפגע נוסף שעלול לתקוף אותם כיחידים או כקבוצה".

לא להתקהל. זירת פיגוע (צילום: דוברות 'איחוד הצלה')לא להתקהל. זירת פיגוע (צילום: דוברות 'איחוד הצלה')

תגיות:איחוד הצלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה