חדשות בארץ

פחד בירושלים: עשרות סכינים נמצאו מוסתרות באתר בנייה

אמש נמצאו עשרות סכינים, בהן גם סכין קצבים גדולה, כשהן מוסתרות באתר בניה בשכונת הר נוף בירושלים. המשטרה, שהוזעקה למקום על ידי אזרחים מבוהלים חוקרת בשעה זו את האירוע

אא

אמש, בשעות הערב, מצא תשב הר נוף שקית ובה מוחבאים עשרות סכינים באתר בניה בשכונה. מרבית הסכינים שנמצאו, היו גדולות במיוחד, וביניהן נמצאו גם סכיני קצבים רבים, כמו זו ששימשה אמש את המחבל עלאא אבו ג'אמל בפיגוע ברחוב מלכי ישראל, בו נרצח הרב ישעיהו קרישבסקי הי"ד.

עם מציאת הסכינים, התקשר התושב לחברת "השומר הר נוף", הפועלת לשמירתם של האזרחים בשכונה זו. בהמשך הגיעו גם שוטרים שלקחו מן הסכינים טביעות אצבעות. לדברי אותו תושב, נראה כי המשטרה יודעת בדיוק למי שייכים אותם סכינים.

(צילום: Ari Dudkevitch / פלאש 90)(צילום: Ari Dudkevitch / פלאש 90)

"יש פה ערבים שעובדים בבניה שהתנהגו באופן מאוד מוזר", הסביר עו"ד דוד צור, יו"ר 'השומר הר נוף', לאתר כיכר השבת. "בימים האחרונים הם הסתובבו בבניינים הסמוכים, שאלו כל מיני שאלות מוזרות ואף צילמו את האזור. אחד השכנים מצא הערב את הסכינים, וברור שהסכינים הללו לא קשורים לבנייה.אותו תושב קרא למוקד השומר. הגענו למקום, ראינו את הסכינים, צילמנו והזמנו משטרה. השוטרים שהגיעו למקום לקחו את הסכינים לבדיקה. כעת מתקיימת הערכת מצב לגביי המשך החקירה. אנחנו ממתינים להתפתחויות".

כמו כן ציין עו"ד צור, כי בתחילה התקבל דיווח גם על גרזנים שנמצאו בבניין סמוך, אולם מאוחר יותר התברר כי אלה שייכים לאחד השכנים.

בתגובה, מסר דובר משטרת ירושלים, אסי אהרוני כי "מדובר בסכינים שאותרו באתר בניה. האתר ריק מפועלים. ייבדק מחר מול הקבלן. ארגון השומר הר נוף לא 'הוזעק' והמשטרה לא אישרה שמדובר בפח"ע. דווקא בימים מתוחים אלו מצופה מכולם לנהוג באחריות!".

כזכור, לפני כשנה אירע פיגוע טבח בבית הכנסת של קהילת "בני תורה" בשכונה, בעת שהתפללו. בטבח הנורא נרצחו ארבעה מתפללים, ושוטר שנורה בקרב היריות עם המחבלים.

תגיות:הר נוףגל טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה