חדשות בארץ

אוראל נפצעה קשה, הוריה מבקשים: "התפללו עליה"

בפיגוע הדריסה והדקירה שהתרחש בסמוך לגן שמואל בתחילת השבוע, נפצעה קשה החיילת אוראל עזורי מרמלה. כעת, מבקשים הוריה להתפלל לרפואתה. "מדובר בבחורה חזקה", העידו עליה קרוביה

אא

אוראל עזורי, היא חיילת כבת 20, שנפצעה קשה בפיגוע שאירע בתחילת השבוע. כזכור, הפיגוע התרחש ביום ראשון האחרון, בעת שערבי ישראלי, תושב אום אל פאחם, דרס עם רכבו שני אנשים ולאחר מכן דקר עוברי אורח, בכביש 65, הסמוך לגן שמואל. בפיגוע נפצעו ארבעה אנשים, והמחבל נלכד ונוטרל.

עזורי, המשרתת בחיל האוויר, באחת היחידות של כיפת ברזל, היתה באותה העת בדרכה מאימון של היחידה אל בחזרה אל הבסיס, בו היא משרתת. אולם מאז הפציעה, היא שוכבת בבית החולים, כשמצבה מוגדר קשה.

זירת פיגוע הדריסה בגן שמואל (צילום: פלאש 90)זירת פיגוע הדריסה בגן שמואל (צילום: פלאש 90)

ד"ר יורם קליין, מנהל מערך הטראומה של בית החולים תל השומר, סיפר על מצבה של הצעירה: "הגיעה אלינו חיילת עם פציעה רב מערכתית במצב קשה אחרי ייצוב מצבה בהלל יפה. היא סיימה שורה של ניתוחים עם מספר רב של צוותים. היא סובלת מחבלות כתוצאה מהרכב שפגע בה. כרגע מצבה מוגדר קשה ונשקפת סכנה לחייה. אנחנו מקווים שמאמצינו יישאו פרי".

הוריה של אוראל, לימור ויורם, הצמודים למיטתה כל העת, יצאו בקריאה נרגשת, יחד עם חבריה, ומבקשים להתפלל לרפואתה: "אנחנו בהלם, ומבקשים מכל עם ישראל שיקראו פרק תהילים".

הציבור מתבקש להתפלל על אוראל בת לימור, וכן על שני פצועים נוספים מהפיגוע שאירע אמש בגבעת זאב - נאור בן רות, בן ה-13, ויוסף חיים בן זהבה, בן ה-21, שמצבם מוגדר אף הוא קשה. 

תגיות:גל טרורפיגוע דריסהחדרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה