חדשות בארץ

נעמה הנקין שאלה חברות בפייסבוק: "יש לכן ביטוח חיים? כתבתן צוואה?"

גם לאחר מותה של הנקין, הפייסבוק שלה ממשיך להוות עדות מצמררת למי שהיתה ואיננה. לפני כשנה, בעקבות אירועים ביטחוניים, פרסמה פוסט מצמרר בו שאלה:"...יש לכן ביטוח חיים? ...כתבתן צוואה? או מסמך פחות פורמלי שמגדיר מה קורה עם הילדים אם חס וחלילה?"

אא

עשרה ימים לאחר הירצחה של נעמה הינקין, והפייסבוק שלה, ממשיך להיות עדות אילמת ומצמררת למי שהיתה ואיננה. כחלק מכך, כתבה הנקין בינואר 2014, בעקבות תא טרור של אל קעידה, שנחשף והורכב מפעילים פלסטינים מאזור מזרח ירושלים ויהודה ושומרון, והופעל על ידי מחבלים בג'יהאד העולמי, פוסט מצמרר: "לאור האירועים האחרונים ובכלל, שאלות שמעסיקות אותי. יש לכן ביטוח חיים? נרשמתן או שקלתי להירשם לקרן יחד? ושאלה למתקדמים - כתבתן צוואה? או מסמך פחות פורמאלי שמגדיר מה קורה עם הילדים אם חס וחלילה?"

מלבד זאת, ודאי תופתעו לשמוע, אולם הפייסבוק של הנקין ממשיך להיות פעיל, ופוסטים שלה ממשיכים לעלות גם אחרי מותה. "לא להיבהל, נעמה תזמנה פוסטים לכל החודש לפני הרצח", הסביר אחיה, ישי ערמוני, שכן הממשק של פייסבוק מאפשר למנהלי עמודים לכתוב פוסטים עד חצי שנה מראש, ולפרסם אותם על פי תאריכים.

נעמה הנקין הי"דנעמה הנקין הי"ד

אמש למשל, עלה פוסט שהתייחס ללוגו של מטרנה. הנקין כתבה: "כשילדתי את בני השני, הגדול שלי היה בן שנתיים, וידע לדבר רק מילים בודדות. הוא הגיע לבקר אותי בבית החולים, והבחין שעל עריסת הפלסטיק השקופה שהתינוק שכב בה, היתה מדבקה עם לוגו שהוא הכיר מהבית...".

המגיבים לא נשארו אדיש. מלבד 2000 לייקים שעמוד המעבדה כבר קיבל, הוסיפו אנשים רבים את תחושותיהם השונות. כך למשל, כתב לה יהודה גליק, שנפצע קשה בניסיון התנקשות: "שלא ייגמר - זה מתוק זה מחייה זה מהלב זה מהנשמה". כמו כן, קיבלה תגובות נוספות, כמו: "תודה נעמה שאת ממשיכה להעשיר אותנו גם אחרי לכתך", ו-"זאת דרישת השלום של נעמה מלמעלה?" (בתוספת חיוך מריר).

תגיות:משפחת הנקיןצוואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה