חדשות בעולם

בנס: רופאים הצליחו לחבר מחדש ראשו של ילד לגופו

מאורע רפואי חסר תקדים התרחש באחרונה, בעת שמומחים הצליחו לחבר מחדש את גופו של ג'קסון שן השנה וארבעה חודשים לראשו, שניתוק מעמוד השדרה, כתוצאה מתאונת דרכים קשה

אא

ג'קסון טיילור, הוא ילד מתוק כבן שנה וארבעה חודשים מאוסטרליה, שחייו שונו לבלי היכר בתקופה האחרונה: הכל החל, כאשר בחודש שעבר, נסע במכוניתה של המשפחה, יחד עם אחותו ואימו, ובשלב כלשהו, מכוניתם התנגשה ברכב שנסע במהירות של לא פחות מכ-110 קמ"ש(!).

כתוצאה מההדף העצום של ההתנגשות, ראשו של טיילור הקטן התנתק בניתוק פנימי מהצוואר ומעמוד השדרה - אולם למרבה המזל טיילור נשאר בחיים.

מאוחר יותר, הוא עבר ניתוח מורכב בן שש שעות בבית חולים בבריסביין שבאוסטרליה. במהלכו, השתמש המנתח ג'ף אסקין, מומחה לניתוחי עמוד שדרה, בחוט תיל ובחתיכה מצלעותיו של טיילור, על מנת לחבר מחדש את החוליות המנותקות. האופן שבו הניתוח בצוע, מוגדר כחדשני וראשון מסוגו.

כעת טיילור הקטן מתאושש מהניתוח, כשהוא מקובע לסד, אליו אמור להיות מחובר במשך שמונה שבועות שלמים. זאת בתקווה שהסד יקדם את החלמתו וישמור על קיבוע החוליות במקומן. לאחר מכן, מקווים אנשי הצוות הרפואי ובני משפחתו של טיילור, שיוכל לחזור לחיות חיים נורמאליים לחלוטין.

ראוי לציין, כי הפגיעה אותה חווה טיילור הקטן, עשויה היתה להיות קטלנית ובעלת השלכות קשות, כמו נכות לכל החיים, עד כדי קיפוח חייו. ברפואה רואים את הטיפול בו כהישג יוצא דופן ומצפים בקוצר רוח להחלמתו של הפעוט.

תגיות:נסרפואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה