מעניין

תעלומה: מי כתב "אדון הסליחות" על מגדלי עזריאלי?

תמונה של מגדלי עזריאלי, מוארים באורות שיוצרים את המילים "אדון הסליחות", הופצה לאחרונה ברשת. בירור קצר העלה שמאחורי התמונה עומד משה חיים. מה היתה מטרתו?

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מגדלי עזריאלי מוארים בכיתוב שיוצר את המילים "אדון הסליחות" - נשמע לכם מוזר? גם לנו. לאחרונה הופצה ברשת תמונה המציגה את מגדלי עזריאלי כאילו "חזרו בתשובה", באדיבות תורם מסתורי או בעל המגדלים, שהחליט להקדיש את אורותיהם לביטוי היהודי המאפיין ימים אלה.

מגדלי עזריאלי בחודש אלול? לא ממשמגדלי עזריאלי בחודש אלול? לא ממש

בירור קצר העלה שלא מדובר בתמונה אמיתית, ושלא היה אף "צדיק" שהחליט להדליק את האורות הפיזיים בעזריאלי. מי שעומד מאחורי התמונה, שהיא למעשה עיצוב פוטושופ, הוא משה חיים.

משה חיים, הצלחת לעורר קצת רעש בפרסום הוויראלי.

"זה לא היה סתם, ולא במקרה. המטרה שלי לעורר את עם ישראל. היום, בזכות הטכנולוגיה ובעידן הפייבסוק, אנחנו לא זקוקים לאישור של מנכ״ל כזה או אחר בכדי לשלט את המדינה בדברי קודש. אני חושב שבקרוב זה יהיה חלק מהתדמית של מדינת ישראל. ההתחזקות היא לא רק בנשמה, היא גם בצד הגשמי, ותפקידנו להפוך את הגשמי לכלי רוחני להתחזקות והתעוררות. זה יהיה חלק בלתי נפרד מהגאולה ומביאת משיח צדקנו".

קיבלת תגובות על התמונה?

"בהחלט, היא ריגשה מאוד אנשים. לא הסתרתי את העובדה שמדובר בעיצוב פוטושופ, ובעיקר רציתי לקדם דרכו את ערב הסליחות עם הרב זמיר כהן, שייערך היום, חמישי ב-21:00, ברמת אביב. אפשר להגיד שגם תל אביב מתחזקת, וניכר שימי הגאולה בפתח. בהזדמנות זאת הייתי רוצה לברך את כולם לשנה טובה ומבורכת, ולהזמין את כולם לבקר בעמוד הפייסבוק שלי".

תגיות:מגדלי עזריאלירץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה