חדשות בארץ

האם צעצועי אמבטיה מהווים סכנה לילדים?

פוסט, שזכה לאלפי שיתופים תוך שעות, תיאר שיחה של לקוחה עם מוכרת בחנות צעצועים. הלקוחה טענה כי בנה סבל משלשולים בשל הלכלוך המצטבר בצעצועי הגומי, המהווים מקור להידבקות בחיידקים

אא

איילת גבנדה, גולשת ישראלית, העלתה פוסט שבו תואר כיצד צעצועי ילדים לאמבטיה הם "סכנה לילדים". הפוסט הפך לוויראלי תוך שעות ספורות, וזכה לאלפי שיתופים ברשת.

לפניכם הפוסט-

לקוחה: "הילד שלי חטף דיזינטריה מבובות גומי של אמבטיה!"

המוכרת: "מה? מה זאת אומרת?"

לקוחה: "הילד היה כל הזמן עם שלשולים והלכתי לרופא. עברנו, דבר דבר, על כל המזונות והחפצים שבמגע עם הילד, ואז נזכרתי באמבטיה ובברווזים שהוא אוהב למצוץ באמבטיה.. הרופא אמר שזאת יכולה להיות הסיבה".

המוכרת: "אבל איך הוא ידע שזה מזה?"

לקוחה: "הבאתי את הבובות אליו וביחד גזרנו אותם במספריים. את לא מאמינה מה מצאנו בפנים! הכל שחור!!! לא האמנתי שנתתי לילד שלי להכניס לפה את הדבר הנוראי הזה!!"

הגולשת מסיימת את הפוסט בבקשה מההורים: "קחו את זה לתשומת לבכם והפיצו הלאה! כל בובות הגומי החמודות האלו, שנכנסות עם התינוק שלכם לאמבטיה, הן פשוט מרבץ חיידקים מטורף". 

בלוגים, העוסקים בנושאי היגיינה ותינוקות, מציגים המלצות מפורשות כיצד להקפיד על ניקיון צעצועי האמבטיה. יש לוודא שבין מקלחת למקלחת הצעצועים הללו עוברים ייבוש ולנקות אותם מדי פעם באמצעות שימוש באקונומיקה, אלכוהול לחיטוי, תערובת חומץ ומים והכנסה למדיח הכלים מספר פעמים בחודש.

אם, למרות המאמצים, אתם מבחינים בחלקיקים שחורים של עובש, מומלץ להיפטר מאותם צעצועים.

תגיות:צעצועיםסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה