חדשות בעולם

למה כיכבה ילדה דתיה בעיתון החשוב בעולם?

אסתי אקרמן, ילדה דתיה בת 13 מניו יורק, קיבלה כתבת ענק בעיתון "הניו יורק טיימס" בשל סירובה להשתתף בתחרות יוקרתית בשבת

אא

אסתי אקרמן, ילדה דתיה בת 13 מניו יורק, נחשבת לאחד הכשרונות הגדולים בעולם הפינג פונג בארה"ב. היא המדורגת ראשונה בנערות עד גיל 15 במדינת ניו יורק והשישית בקבוצת גילה בארצות הברית כולה.

"הניו יורק טיימס", העיתון החשוב בעולם, הקדיש לאקרמן כתבה גדולה במיוחד. הכתבה נפתחת בתיאור הניצחון של אסתי, שהייתה אז בת 11, על רפאל נדאל, אחד הטניסאים הטובים בעולם. "אני זוכרת שהנחתתי כדור אחד. הוא נראה מופתע מאוד. אני חושבת שהוא לא ידע מול מי הוא משחק", נזכרת אסתי.

אסתי אקרמן (צילום מסך)אסתי אקרמן (צילום מסך)

הכתבה מתארת עוד כיצד ניצחה אסתי את השף בובי פליי בשידור חי ואת אלקו אסקנדריאן, עוזר מאמן ניו יורק קוסמוס, שם היא "עבדה" עליו והחלה את המשחק עם יד שמאל החלשה שלה, ורק לאחר מכן עברה ליד ימין והביסה אותו.

בעיתון מתואר כיצד התחילה אסתי את דרכה בעולם הפינג פונג. אסתי החלה לשחק טניס שולחן בעקבות אחיה ואביה, שנהגו לשחק במרתף הבית במערב המפסטד שבלונג איילנד. "חשבתי לעצמי, למה לא לנסות זאת". לדברי אביה, "לא רציתי שיתעסקו כל היום בגאדג'טים. הורים וילדים כבר לא מבלים זמן ביחד, וחוץ מזה, איך אני יכול לשחק כדורסל עם ילדה בת שבע?"

בכתבה מתואר סירובה של אסתי להשתתף בתחרות יוקרתית, מאחר והמשחק שלה נקבע לערב שבת. "התחרות הייתה מתוכננת לשבע וחצי בערב ביום שישי. החלטתי לא לשחק", אומרת אסתי, "זה היה מאכזב, אבל אני בטוחה שקיבלתי את ההחלטה הנכונה".

תגיות:ארה"בניו יורקטניס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה