חדשות בארץ

מחאה ספונטנית ב'שרונה מרקט': 'יש זכות לשמור שבת'

מאות אזרחים הגיעו אתמול לסניף הנרי'ס בשרונה מרקט כדי למחות על קנס שספג בעל החנות על כך שסגר אותה בשבת

אא

מאות אזרחים הגיעו אתמול לסניף הנרי'ס במתחם שרונה מרקט, כדי לחזק את ידיו של עופר לייפרמן בעקבות הקנס, שהטילה עליו הנהלת שרונה מרקט בשל העובדה, שהוא סוגר את חנותו בשבת.

המחאה הספונטנית התרחשה בעקבות דיווחי התקשורת על הקנס סך 3500 שקלים, שסופג לייפרמן מידי שבוע, רק משום שהוא שומר שבת, בעוד הנהלת שרונה מרקט דורשת כי החנות, כמו רובן המוחלט של החנויות במתחם, תהיה פתוחה בשבת.

מתחם שרונה (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)מתחם שרונה (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)

פרסום הפרשיה עורר הדים רבים: חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) פנה ליועץ המשפטי וינשטיין בבקשה שיפתח בחקירה בנושא, בעוד איש העסקים יעקב הלפרין הצהיר, כי ישלם בעצמו את עלות הקנס עבור לייפרמן, בשל כבוד השבת. בתגובה לרעש שחולל הפרסום, הודיעה הנהלת שרונה מרקט, כי תבטל את הקנסות שהושתו על לייפרמן, אך תפתח בהליך משפטי נגדו בגין: 'הפרת חוזה'.

כאמור, אזרחים רבים, דתיים ושאינם דתיים, הגיעו אתמול לסניף הנרי'ס של לייפרמן, כדי להביע תמיכה בו. המוחים הביעו זעם על המציאות שנוצרה, שבה יהודי - החי במדינת היהודים - נדרש לחלל שבת, או לשלם קנס.

לייפרמן התרגש מהמחווה ופרסם את התגובה הבאה: "חברים יקרים, אני רוצה להגיד תודה רבה!! אני מרגיש בזכות הגדולה שיש לי להכיר אתכם, ואני שמח מאד שמכל המאבק הזה יצא מתוק מאד. אני לא מתכוון לביטול הקנס, אלא שבעקבות כך נפגשתי עם קהל יקר מפז!!!

שוב תודה, ואני מקווה שמעתה נתבשר רק בבשורות טובות. מעריך מאד, שלכם, עופר"

תגיות:שרונה מרקטמתחם שרונהחילול שבתשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה