חדשות בעולם

האם התגלו שברי זכוכיות במגבונים לחים של חברת 'האגיס'?

סערת המגבונים: בסרטון שזכה ליותר מ-6 מיליון צפיות נראה כי מגבונים לחים של חברת 'האגיס' מכילים שברי זכוכית קטנים. האמנם? ומה השיבה 'האגיס'?

אא

ביום חמישי האחרון העלתה אמא מקליפורניה סרטון לרשת. בסרטון נראים שברי זכוכית, שמצאה בתוך מגבונים לחים של חברת 'האגיס'. הסרטון זכה ליותר מ-6 מיליון צפיות ברשתות החברתיות ולאלפי תגובות של הורים מודאגים בפייסבוק.

שעות בודדות לאחר העלאת הסרטון, הגיבה חברת 'האגיס' בדף הפייסבוק שלה. בהודעתה כתבה החברה כך: "אנו מודעים לסרטון וננקוט בכל הצעדים המתאימים כדי לחקור את המצב". עוד הוסיפה החברה כי "חשוב לציין כי האגיס אינה משתמשת בזכוכית לייצור המגבונים". בהודעה אף פורסם מספר טלפון לבירורים, אליו יוכלו הורים מודאגים להתקשר ולקבל מענה על כל שאלותיהם.

אלפי ההורים המודאגים להציף את דף הפייסבוק של החברה בשאלות, וכן בתמונות נוספות של המגבונים, בהם נראים שבבים קטנים המזכירים שברי זכוכיות.

אמש, ככל הנראה לאחר שערכה החברה בדיקות פנימיות בקו הייצור, פרסמה האגיס הודעה נוספת. בה נכתב: "תודה לכולכם על סבלנותכם. חלקכם הגבתם לחלקיקים הנוצצים שנמצאו במגבונים שלנו, זהו אינו מצב שגרתי וזו תופעה שקורית לעיתים רחוקות בזמן תהליך הייצור. השילוב של הסיבים במגבונים שלנו, לעיתים יוצר חלקיקים נוצצים". בהודעה המשיכה החברה לפרט את ההיסטוריה הארוכה שלה בתחום ייצור המגבונים ואת רמת בקרת האיכות הגבוהה שהיא מקדישה לכך. החברה חוזרת ומבטיחה להורים המודאגים כי אינה משתמשת בזכוכית בעת ייצור המגבונים.

גם 'האגיס ישראל' התייחסה לסערת המגבונים העולמית, ובדף הפייסבוק שלה ציינה כי "מגבוני האגיס מיוצרים בישראל תחת אבטחת איכות קפדנית ביותר והינם בטוחים לשימוש".

תגיות:מגבוניםזכוכית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה