חדשות בארץ

נער בכסא גלגלים נשכח ברכב הסעות למשך לילה שלם

נער נכה נשכח ברכב הסעות למשך כל הלילה. צוות של "כבאות והצלה ירושלים" חילץ אותו הבוקר

אא

נער נכה נשכח למשך לילה שלם ברכב הסעות: צוות חילוץ מ"כבאות והצלה ירושלים" הוזעק הבוקר, בסמוך לשעה 7:00 לרכב הסעות סגור, לאחר הודעה על כך שנער צעיר נמצא ברכב.

צוות החילוץ, בפיקודו של רשף רוני חזות, הבחין כי מדובר ברכב להסעת נכים - וכי הנער שנשכח הוא מוגבל מוטורית היושב בכסא גלגלים. המחלצים פרצו לתוך הרכב הנעול, ולאחר שערכו בירור קצר עם הנער, התברר כי זה הושאר ברכב כל הלילה, והתגלה רק בשעות הבוקר.

המחלצים הוציאו את הנער מתוך הרכב הנעול, והעבירו אותו לטיפול של אנשי מגן דוד אדום. אלו העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו במצב קל, בהכרה מלאה ומצב יציב, לביה"ח שערי צדק. במקביל, הועבר המשך החקירה בפרשה לידיה של משטרת ירושלים.

רשף משנה רוני חזות, מפקד צוות החילוץ שחילץ את הנער מרכב ההסעות, מבקש למסור כי זוהי סכנה גדולה ביותר. לדבריו, "הילד נמצא וחולץ בסביבות השעה 6 בבוקר, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היה מדובר בלילה קר, או שהיו מבחינים בילד באיחור של מספר שעות שכבר היה נעשה חם, בשני המקרים אני מניח שזה היה נגמר באסון כבד מאוד".

חזות מוסיף "עוד אני מבקש מהציבור הרחב, ומנהגי הסעות בפרט, ובמיוחד לפני תחילת שנת הלימודים. להקפיד ולבדוק באופן יסודי בכל פעם לפני שעוזבים את הרכב. בימים חמים כאלו טמפרטורת הרכב יכולה לנסוק עד לכ-80 מעלות צלזיוס, חום שאדם בוגר לא ישרוד בו יותר ממספר דקות קל וחומר ילדים קטנים".

רכב ההסעות, הבוקר בירושלים (צילום: כבאות והצלה ירושלים) רכב ההסעות, הבוקר בירושלים (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

 

תגיות:הסעהנערארגוני הצלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה