חדשות בארץ

ביה"ד לעבודה: אין היתר לשחק כדורגל בשבת, זה פלילי

שופטת בית הדין לעבודה, אריאלה גילצר, הטילה פצצה על עולם הספורט הישראלי: על פי החוק אסור לקיים משחקי כדורגל בשבת

אא

פריצת דרך בספורט הישראלי: שופטת בית הדין לעבודה אריאלה גילצר הטילה בצהריים (ה) פצצה על עולם הספורט הישראלי, כאשר קבעה כי על פי החוק אסור לקיים משחקי כדורגל בשבת.

עוד קבעה השופטת, כי כל המשחקים הנערכים כיום בשבתות הם בניגוד לחוק וכי היחיד שיכול לאשר להם את קיום המשחקים בשבת הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי בתוקף תפקידו כשר הכלכלה.

במסגרת דיון שהתקיים בבית הדין לעבודה, בעקבות עתירה של שחקנים מהליגה הלאומית המבקשים שלא לחייב אותם לשחק בשבת, קבעה השופטת שבכל הליגות אסור לקיים משחקים בשבת. בפסק הדין ציינה השופטת כי "אם לליגת העל אין היתר העסקה בשבת, לפי החוק אסור לעבוד שם".

באשר למשחק הקרוב שאמור היה להתקיים בשבת הקרובה, כאשר השחקנים הדתיים התנגדו לעלות למגרש בשבת קודש, הציעה השופטת פשרה: "המשחק יסתיים לפחות שעה לפני כניסת השבת. לגבי מוצאי שבת, שעה אחרי בהתאמה, זה הפתרון לדעתי, אחרת יכול להיות שנצטרך לבטל את המשחק".

מיד לאחר מכן הטילה את הפצצה, ואמרה: "כרגע אין לכם היתר לעבוד בשבת. אתם פועלים בניגוד לחוק. תבקשו משר הכלכלה היתר לכך. אם לליגת העל אין היתר העסקה בשבת, לפי החוק במדינת ישראל אתם לא יכולים לעבוד בשבת. אני לא אתן לכך הכשר, לא אתן אישור למעשה פלילי".

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

 

תגיות:כדורגלשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה