מעניין

ניו יורק: טרמינל חדש מציע תנאי לוקסוס ל...חיות בלבד

טרמינל חדש שנבנה בשדה התעופה JFK בניו יורק ישרת את בעלי החיים שעוברים בשדה – ויעניק להם תנאים טובים יותר מאשר הטרמינלים לבני אדם

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

מידי פעם צצים בעיתונות סיפורים משעשעים על עשירים מופלגים שמפגינים מסירות עזה לחיות המחמד שלהם: מלבישים אותם פרוות, לוקחים אותם לטיפולי מניקור, או רוכשים עבורם לימוזינה פרטית. יש אנשים, עם זאת, שעבורם חיות מחמד של עשירים הם לא רק מקור לבידור – אלא גם מקור להכנסה כספית.

חברה אמריקאית בחרה להיות בין אלה שעושים כסף מעשירים תימהוניים, ובימים אלה היא בונה טרמינל לוקסוס לחיות מחמד בנמל התעופה JFK  בניו יורק. ראשית הרעיון בצורך אמיתי: 70,000 חיות בית וחיות מחמד עוברות בטרמינל מידי שנה. אבל על אף שהחיות הללו זקוקות למקום להמתין בו, הן אינן זקוקות לתנאים של מלון פאר. אם הבעלים שלהם, עם זאת, מוכנים לשלם על לוקסוס, החברה שבונה את הטרמינל לא מתכוונת להחמיץ את ההזדמנות הזו לרווח.

הטרמינל החדש ייקרא 'התיבה' על שם תיבת נוח והוא ישרת כלבים, חתולים, סוסים, בקר וציפורים. הוא יכלול ספא לכלבים, ג'ונגל הרפתקאות לחתולים, מרפאה וטרינרית ושפע שירותים מפנקים לבעלי החיים. הדעה הרווחת בשדה  התעופה היא שבלי החיים בטרמינל 'התיבה' ייהנו מתנאים נוחים פי כמה מבני האדם בטרמינלים הישנים. "אנחנו בהחלט מצפים לעשות מזה כסף", אומר מקור בכיר בחברה. "מידי פעם קוראים סיפורים על הסכומים המטורפים שעשירים מוציאים על החיות שלהם...ורוב הסיפורים הללו נכונים".

תגיות:טיסהחיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה