מעניין

אסטרונאוט אמריקאי טוען: חייזרים מנעו מלחמת עולם שלישית

אדגר מיטשל, אסטרונאוט אמריקאי שאף הלך על הירח, טוען כי אסף מידע רב על כלי תעופה חייזריים שהסתובבו בקרבת מתקנים צבאיים ומנעו מלחמה בין ארה"ב וברית המועצות

אא

אדגר מיטשל, אסטרונאוט אמריקאי לשעבר בן 84 שהיה האדם השישי להגיע לירח, טוען כי חייזרים מהחלל החיצון מנעו מלחמה גרעינית בין ארה"ב וברית המועצות בשנות המלחמה הקרה, על ידי יירוט טילים גרעיניים של שני הצדדים.

מיטשל, מאמין ידוע בחייזרים, אמר בריאיון ל'מירור' האנגלי כי ראשי הצבא האמריקאי ראו כלי תעופה של חייזרים במהלך ניסויים גרעיניים במדבריות ניו מקסיקו כבר בשנת 1945. "שוחחתי עם אנשים שראו את החייזרים מנסים למנוע אותנו ממלחמה כדי ליצור שלום על פני כדור הארץ", הוא אומר. "קצינים מבסיסים בחוף האוקיאנוס השקט סיפרו לי שהטילים שלהם יורטו תכופות על ידי כלי תעופה חייזרי". מיטשל הוסיף עוד כי הטכנולוגיה של החייזרים הייתה כה מפותחת שהם יכלו להחריב את כולנו לו היו עוינים, אך כל מטרתם הייתה לוודא שהמלחמות בכדור הארץ לא מאיימות על פלנטות אחרות. הוא אף מאמין שנאס"א מודעת להופעתם של כלי תעופה חייזריים אך מסייעת להסתיר את המידע מהציבור. נאס"א, מיותר לומר, דוחה את הטענה בתוקף. "ד"ר מיטשל הוא אמריקאי דגול", הצהיר בעבר הארגון. "אבל איננו חולקים את דעותיו בנושא זה".

ניק פופ, חוקר שבדק עבור משרד ההגנה האמריקאי שורה של הופעות עב"מים לפני כשש שנים, אומר כי אינו משוכנע מדבריו של מיטשל. "ייתכן שאכן נצפו עב"מים בלתי מוסברים ליד מתקנים גרעיניים ומתקנים צבאים, אבל רק משום שעב"ם הוא בלתי מוסבר אין פירושו שמקורו בחלל החיצון. באופן אירוני, ממשלות לפעמים עודדו אמונה בעב"מים, כי אם מישהו רואה, למש, אב טיפוס סודי של מטוס או מזל"ט, עדיף שידווחו על זה בתור צלחת מעופפת מאשר מה שזה באמת".

 

צפו בהרצאתו המרתקת של הרב יצחק פנגר בנושא חייזרים:

 

תגיות:חייזריםמלחמהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה