פעילות הידברות

הופכים את המדינה עם 500,000 דיסקים!

דיסק בודד יכול לשנות חיים, וזו ההזדמנות שלכם להצטרף לפרויקט חלוקת חצי מיליון דיסקים לזיכוי הרבים ברחובות, בצמתים, במרכזי קניות וגם בהפצה אישית. על מנת להגיע ליעד, אנו זקוקים לתמיכתכם. בואו להצטייד בזכויות רבות לקראת ראש השנה ויום כיפור

אא

 

אפשר להתלונן על מצב הערכים בעם ישראל.

אפשר לרצות לקרב יהודים רבים אל התורה ועולם המצוות - ולשבת רגל על רגל.

אפשר להתחזק ולהעשיר את חיינו - אבל מה עם המשפחה, השכנים, הסביבה?

עכשיו זו ההזדמנות שלך לשנות. כבר הוכח: דיסק בודד יכול לשנות חיים!

 

לכניסה לעמוד הפרויקט בהדסטארט הקליקו כאן.

 

 

ארגון הידברות יוצא לאחד הפרויקטים השאפתניים ביותר שידע מעודו: הפצה של לא פחות מ-500,000 דיסקים בפורמט mp3. כל דיסק מכיל עשרות הרצאות של הרב זמיר כהן ו\או הרב יצחק פנגר, בנושאים שונים - תיקון המידות, שמירת מצוות, אמונה, זוגיות על פי היהדות, חינוך ילדים, רוחניות, הלכה ועוד. ההרצאות שינו את חייהם של מאות אלפים לטובה - בואו נרחיב ביחד את המעגלים, ונחשוף אותן גם לקהלים חדשים לחלוטין.

בחודש אלול, לקראת ימי הדין הבאים עלינו לטובה, אפשר לצבור כל כך הרבה זכויות - בהשקעה מועטה כל כך. תתמכו בפרויקט ב-100 ש"ח - תוכלו להשפיע לטובה על 100 אנשים שיקבלו את הדיסקים שמימנתם את הדפסתם. תתמכו ב-500 ש"ח - תפיצו אור ל-500 אנשים. ואם תעפילו למדרגות התמיכה הגבוהות יותר - קשה לתאר במילים את היקפי ההשפעה לבני אדם רבים, שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו. כמה עוצמה טמונה במעשה אחד קטן.

כל תמיכה של שקל בפרויקט תתורגם לדיסק mp3 שנדפיס ונפיץ בשמך (או שנשלח אליך להפצה עצמאית, לבחירתך. לקבלת דיסקים להפצה ניתן להירשם כאן, בין אם תמכתם בפרויקט ובין אם לא התאפשר לכם). כמות הדיסקים להפצה תלויה בהצלחת הגיוס בהדסטארט; במידה והפרויקט יעמוד ביעד, נפיץ כמות מאסיבית של חצי מיליון דיסקים. במידה והפרויקט יכשל, ארגון הידברות יבצע הפצה בהיקפים צנועים בהרבה. על מנת להגיע ליעד - חצי מיליון דיסקים להפצה ברחובות, בצמתים, במרכזי קניות ובמסירה אישית למכרים - אנחנו חייבים את התגייסותכם לפרויקט! אנא תמכו, שתפו והפיצו את הלינק לחברים. רק ביחד נוכל לעשות את זה.

צפו בדברי הרב זמיר כהן על זיכוי הרבים:

 

כל סכום מסך התמיכה יופנה ישירות להדפסת דיסקים וחלוקתם באופן מהיר בחודשים אלול ותשרי. כולנו תקווה שנעמוד ביעד הגיוס, ונחלק בחודשים אלול-תשרי לא פחות מ-500,000(!) דיסקים. אל תחמיצו את ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט החשוב, שיזרע חצי מיליון זרעים לשינוי בחברה הישראלית.

אז אל תדחו את זה למחר - הצטרפו ותמכו בפרויקט המבורך עוד היום!

לכניסה לעמוד הפרויקט בהדסטארט הקליקו כאן.

תגיות:זיכוי הרביםהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה