חדשות בארץ

ברגע האחרון: כך הצילה המשטרה את נופש המשפחה מצרפת

בני המשפחה תכננו זמן רב את חופשתם בישראל, אך רק לאחר הנחיתה התברר להם שנפלו קרבן לתרגיל עוקץ ונותרו בלי כסף ובלי מלון. כיצד הצליחו משטרת נתב"ג ואנשי רשות שדות התעופה להציל למשפחה את החופשה?

  • כ"א אב התשע"ה
אא

אתר וואלה מפרסם כיצד טוב לב של שוטרים הציל משפחה מצרפת ממפח נפש: משפחה מצרפת, הכוללת זוג הורים ובנם הנכה, תכננה במשך תקופה ארוכה חופשה בישראל. הם חסכו כסף במשך זמן רב והזמינו, דרך האינטרנט, אירוח במלון בישראל למשך שלושה שבועות.

אתמול בבוקר (ד') נחתה המשפחה בארץ, והמתינה למלווה שאמור היה לקחת אותם למלון, אלא שאיש לא המתין להם. לאחר בירור קצר התברר לבני המשפחה כי הם נפלו קרבן לתרגיל עוקץ ולמרות ששילמו מראש לא מחכה להם אירוח. בני המשפחה ניגשו לתחנת המשטרה בנתב"ג והגישו תלונה על הונאה. במקביל הבינו כי כיוון שאין באמצעותם סכום כסף נוסף על מנת לשלם מחדש על מלון, עליהם לשוב לצרפת, וחופשתם תסתיים בטרם התחילה.

אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

הסיפור נגע לליבם של שוטרי נתב"ג ואנשי רשות שדות התעופה, ובמשך כמה שעות ניסו לסייע לבני המשפחה. מפקדת משטרת נתב"ג, ניצב-משנה סיגל בר צבי, הזמינה את בני המשפחה לאכול ארוחת צהריים בחדר האוכל המשטרתי, ובמקביל ניסו אנשי רשות שדות התעופה למצוא לבני המשפחה תרומה למימון מלון חלופי. כשהדבר לא צלח, ביקשו בני המשפחה לשוב במטוס שהביא אותם לישראל בחזרה לצרפת.

בלית ברירה, עלו בני המשפחה המאוכזבים על מטוס בחזרה לצרפת, אך אז התרחש מהפך מפתיע: רגע לפני שהדלתות נסגרו והמטוס המריא, צלצל הטלפון של נצ"מ בר צבי. הדובר היה נציג התאחדות בתי המלון בישראל, ששמע את הסיפור המצער ומצא מנהל מלון בבת ים שהסכים לתרום לבני המשפחה אירוח. נצ"מ בר צבי מיהרה לעדכן את מגדל הפיקוח, שמנע מהמטוס להמריא. שוט+רים יצאו לעבר המטוס, הורידו את בני המשפחה ובישרו להם שהם נשארים לחופשה בישראל.

צפו בסרטון מצרפת:

 

תגיות:חופשהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה