מעניין

מרגש: היתום בן השש משמח אנשים אקראיים ברחוב

אם ילד בן שש יכול, כולנו יכולים: לאחר שאיבד את שני הוריו, ג'יידן הייז בן השש שם לו למטרה לגרום לאנשים לחייך, להביט על הטוב שיש להם בחיים ולהרגיש אסירי תודה וברי מזל. "נמאס לי מהפרצופים העצובים של כל אחד. אנחנו צריכים לגרום לאנשים לחייך", אמר

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

היתום ג'יידן הייז. שם לו למטרה לשמח אנשים היתום ג'יידן הייז. שם לו למטרה לשמח אנשים

ג'יידן הייז בן השש מג'ורג'יה שבארה"ב, כבר יודע שבחיים האלה - אין טעם להתבכיין על 'חלב שנשפך', ושיש דברים שאי אפשר לקבל בחזרה. לאחרונה איבד הייז את שני הוריו, שמתו בהפרש של שנתיים בלבד האחד מהשני - אך לא ילד כהייז יישבר וייפול לעצבות, נהפוך הוא. הייז מתעקש על כך שיש יותר מדי אנשים עם 'פרצופים עצובים' סביב, וכי הגיע הזמן לעשות משהו לגבי זה. הגיע הזמן לגרום להם לחייך. כך נולד הפרויקט החשוב של האיש הצעיר הזה, ששם לו למטרה לגרום לאנשים להיות מאושרים, ויהי מה.

למען מטרתו הנעלה, הוא עוצר אנשים אקראיים ברחוב ומבקש מהם לחייך. לפרויקט החשוב שלו יש אפילו שם: "The Smile Project", ומי שעוזרת לו בקידומו היא דודתו, אחות אמו. "כשהחלטנו לגרום לאנשים לחייך, הילד הזה העיר אותי בחמש לפנות בוקר עם רעיונות. הוא מילא שקיות בממתקים, צעצועים ושאר הפתעות נעימות שיגרמו לאנשים להעלות חיוך על דל שפתיהם", סיפרה הדודה. "אלמלא הוא, אני לא חושבת שהפרויקט היה מצליח". כשנשאל על ידי האנשים, מדוע הוא מחלק  להם את שקיות ההפתעה - השיב הזאטוט במתיקות: "כי לא חייכתם, ואני רוצה שתחייכו".

תוך יומיים בלבד הצליח הילד הקטן הזה לשמח כ-300 אנשים, ובכוונתו להמשיך את העשייה כל עוד הדודה תעמוד לצדו, ותסייע. מה שמבחינתה, כך מסתבר, יכול להימשך לנצח. "מדובר בתהליך תראפויטי חשוב, ואני שמחה שהוא מתמודד עם המוות של הוריו בצורה כל כך אופטימית ושמחה שנותנת גם לי כוח להתמודד עם האובדן הנורא".

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה