חדשות יהדות

חילול הקודש: אלמונים שרפו פרוכת וציירו צלב קרס בישיבת 'פתחי עולם' בירושלים

בחודש האחרון אירעו שלושה מקרים של השחתה והתנכלות לבית המדרש. ראשי הישיבה, המיועדת לחוזרים בתשובה: "עלינו להתחזק באהבת ישראל ולהרבות כבוד שמים"

אא

דווקא בימים אלו, בהם נחרב בית מקדשנו ועלה באש, ההיסטוריה חוזרת על עצמה בזעיר אנפין. בישיבה לחוזרים בתשובה 'פתחי עולם' שברחוב המלך ג'ורג' בירושלים, שרפו הלילה אלמונים את פרוכת ארון הקודש וחיללו את הארון בציור צלב קרס.

מתפללים שהגיעו למקום גילו עם שחר נזק לארון הקודש ופרוכת שרופה. על ארון הקודש נתגלו כתובות נאצה ורישומים אנטישמיים. ממצאי החקירה הועברו לידי משטרת ישראל, להמשך חקירה.

לומדי בית המדרש סיפרו כי בחודש האחרון נרשמו שלושה מקרים של השחתה או התנכלות לבית המדרש. הלומדים הוסיפו כי במקרה קודם הושלך, רח"ל, ספר תורה אל חדר השירותים במקום.

בישיבה אומרים כי "ישיבת פתחי עולם לחוזרים בתשובה בירושלים מקבלת ומחבקת כל אדם באשר הוא אדם, ודוגלת באהבת חינם. אין לנו אינדיקציה או חשד לגבי האדם שביצע את המעשה החמור של שריפת הפרוכת וצביעת סמל אנטישמי על ארון הקודש, והמשטרה חוקרת את המקרה. דווקא היום, ערב תשעה באב, בו נחרב בית המקדש, עלינו להתחזק באהבת ישראל ולהרבות כבוד שמים".

(צילומים: דוברות כבאות והצלה)(צילומים: דוברות כבאות והצלה)

תגיות:ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה