חדשות בארץ

נאום נרגש בוושינגטון: "אני צור גולדין, ובאתי להחזיר את אחי הביתה"

צור גולדין, אחיו התאום של הדר גולדין, קורא להתנות את שיקומה של עזה בהשבת של גופת אחיו

אא

בהופעה מרגשת עד דמעות התייצב אחיו של הדר גולדין שנחטף בידי חמאס ב"יום שישי השחור" ברפיח בכינוס השנתי של הנוצרים האוונגליסטים בוושינגטון וקרא להתנות את שיקום עזה בהשבת גופת אחיו.

להלן נאומו המלא של צור גולדין:

ידידיי היקרים, אבות יקרים, אמהות יקרות, אחיות יקרות, אחים יקרים.

הנני העני ממעש נרעש ונפחד, מפחד יושב תהילות ישראל, באתי לעמוד לפניך על אחי אשר שלחני. הנה אני עומד, מודע עד כאב למגרעותיי, רועד בנעליי ובלבי. אני פה היום בשם אחי היקר, הדר גולדין, זכרו לברכה.

 אני, צור גולדין, אחיו התאום של סגן הדר גולדין. הדר גולדין נרצח ונחטף על-ידי מחבלי חמאס וגופתו המתה מוחזקת לשם כופר בתוך עזה. אני פה היום כדי להביא את אחי הביתה.

צור גולדין בנאום מרגש בארה"בצור גולדין בנאום מרגש בארה"ב

אני צור גולדין, אח תאום לסגן הדר גולדין, ואני פה היום כדי להביא את אחי הביתה. למה? כי הדר גולדין היה הרבה דברים. כילד היה לו חיוך מזמין, כנער הוא נגע בלבבות, כמפקד אנשיו הלכו אחריו לכל קרב, כמחנך הוא היה כאבוקה.

...למרות הפסקת האש, ביצע חמאס מארב נגד שלושה מחיילינו. שניים מהחיילים נהרגו, החייל השלישי נחטף. החייל החטוף היה אחי הדר גולדין. הדר נחטף במארב שניצל את טוב לבם של חיילינו ומדגים את חוסר המוסריות של חמאס.

המחבלים גררו את גופתו של אחי מתחת לאדמה אל מנהרה שממנה הוא מעולם לא שוחרר. לוקחים אותו ואת משפחתי מהאור אל החשיכה שממנה אני ומשפחתי והאומה שלי נחושים לצאת. אהיה ברור: מה שמחבלי חמאס עשו ועושים על-ידי החזקת גופת אחי הוא פשע שערורייתי נגד האנושות.

אני קורא לכם, לכל אחד מכם, להרים את קולכם מיד ולהצהיר בשם משפחתי, מעבר לסיוע רפואי והומניטרי לאזרחי עזה - על מנת שעזה תיבנה מחדש, גופתו של הדר גולדין חייבת לחזור למשפחתו. אני חוזר - גופתו של הדר גולדין חייבת לחזור למשפחתו.

שמי סגן צור גולדין, אח תאום לסגן הדר גולדין ואני פה להביא את הדר הביתה. תודה רבה לכם.

תגיות:הדר גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה