חדשות בעולם

חברת לואו-קוסט אוסרת לעיסת מסטיק בטיסותיה

חברת Pobeda, שלוחת הטיסות המוזלות של חברת התעופה הרוסית אירופלוט, החליטה לאסור לעיסת מסטיק בטיסותיה. מדוע?

אא

הודעה מיוחדת ללועסים מסטיק בטיסות כדי להפחית את הלחץ באוזניים: חברת Pobeda, שלוחת הטיסות המוזלות של חברת התעופה הרוסית אירופלוט, החליטה לאסור לעיסת מסטיק בטיסותיה. למה? כי פשוט יקר לה מדי לנקות אותו.

חברת Pobeda, שלוחת הטיסות המוזלות של חברת התעופה הרוסית אירופלוט, הודיעה כי החל מאמצע חודש יוני לא תאפשר לנוסעיה ללעוס מסטיקים בטיסות, שכן עלות ניקיונם גבוהה למדי. מנכ"ל החברה אנדריי קלמיקוב טוען כי עלות ניקוי מסטיק ממושבי או שטיחי המטוס מוערכת בכ-100 אלף רובל, שהם כ-1750$.

עוד נכתב בהודעה הרשמית של החברה ב"Moscow Times", כי ההחלטה הגורפת להפסיק את הלעיסות על הסיפון נובעת בעיקר ממצבה הכלכלי הקשה. לדברי דוברת החברה, "Pobeda לא יכולה לעמוד עוד בהוצאות הניקיון הללו".

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

איסור כזה אינו מוכר בשום מקום בעולם ומעולם לא יושם באף חברת תעופה. לא ברור כיצד החברה אמורה ליישם את מדיניותה החדשה וכיצד תקפיד על אי-לעיסה במטוסים.

חברת הטיסות המוזלות מבית אירופלוט הושקה בשנה שעברה, והיא חברת הלואו-קוסט הרוסית הראשונה המשמשת בעיקר לטיסות פנים ב-17 יעדים במדינה. כבר מתחילת דרכה סובלת Pobeda מקשיים כלכליים, שכן גורמים עסקיים ברוסיה מעדיפים לחכור מטוסים לצרכים פנים-רוסיים ולא להשתמש בשירותיה. כמו כן, החברה סבלה מחרמות שונות בעקבות המשך טיסותיה לחצי האי קרים, טיסות שלאחרונה הופסקו לחלוטין.

תגיות:טיסהמסטיק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה